• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Åh! va spännande det kommer bli när ni ska försöka koppla ihop det.

Har precis hittat en sida som säljer Sagan Om Ringen prylar. RIKTIGA prylar, inga leksaker. *tööönt*

• Lady o Lufsen

Hoppar helt fräckt direkt in på enkäten...hoppas ingen blir ledsen över att jag inte har hängt med i resonemanget på sistone...

Tre saker jag önskar mig: Mer familjetid,fred på jorden och inga hemlösa, misshandlade eller kärlekslösa djur
    Tre saker jag önskar mig med inte kommer få: Mer familjetid, fred på jorden och inga hemlösa, misshandlade eller kärlekslösa djur
    Tre saker jag ska ge bort:Hemgjorda julkulor, hemgjord mat och godis och pengar.....

Jag vet...trist, va???

• Lady o Lufsen

...okey då...inga vilseledda själar heller för den delen...

• Zozo

Jag filosoferar inte alls! Tjurar bara.. Ingen aning om varför - känner mig bara som värsta trettonaringen... Och fult vâder är det ocksa!

• nennesjuttioåtta

Tre saker jag önskar mig: en bra kudde, plus på stickan, CD-skivor
    Tre saker jag önskar mig med inte kommer få: barn, hus, fred på jorden
    Tre saker jag ska ge bort: en tavla på min systers barn (canvas), tapeter, verktygssats

• nennesjuttioåtta

för övrigt hade regnet som kylde ned hela mig imorse växlat till snö och tillbaka tillr egn igen. Skit!

• Oms

Tjena brudar

nu har jag lite tid över till att hänga på nätet en stund.

allt e bra här, princessan sover nog i ngn timme till * håll tummarna* och jag har fixat här hemma på morgonen. och den stora dottern är på väge hem ifrån skolan med mastodont läxor som vi ska pyssla m i kväll... maken har suttentor i skolan idag,torsdag och på måndag så han har fult up stackarn.

jag har *än så länge* en supersnäll lite tjej här hemma, hon äter och sover typ och man har kommit in i rutinerna bra och alla har funnit sina roller. stora dottern är super m henne (ja ni har ju sett henne på korten de flesta av er) och det känns ju bara så bra!

man får mysko tider dock, vi går o lägger oss runt 01-02 och vaknar sen var 2-3 timme nu när hon äter lite oftare sen sover hon ett långt pass på morgonen så klockan hinner bli 12 innan man tar sig upp ur sängen - har precis ätit frukost här, haha

så vad har hänt i tråden då? ngt nytt hus för Nenne eller Vickan? nytt jobb för muffinsen? nya trådinkräktare ?

• viktualia

Omsan - både Nenne och jag springer på husvisningar. Muffins har inte fått nåt nytt jobb och själv har jag inte fått besked om jobbet jag sökt. Zozo är arg på kunder, Matskedsgumman har varit här en sväng, Sis har problem med mögliga kläder och Telestubben leker Wallenbergarna genom att verka men inte synas - dvs skriver inte 73 meddelanden per dag på BT just nu... Anne på Grönkulla övningskör i simulator och är arbetsledare till hennes förtret och Lady&Lufsen funderar över konsten att ta hand om även andras barn... var det alla?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!