• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Hejhej! *vinkar fran utlandet*

Ah, jag är KLAR med julklapparna! (Naja, nästan.. saknas nan liten moj till min ena systerson och till min syster) Och vi har julgran inne! (Jag VET det är tidigt men eftersom vi ska ha julfest nästa helg och att vi inte är hemma över julen är det lika bra att börja i tid )

• viktualia

Muffins -tack för kylklampen, jepp det kliar nu också... jag är född med sån här allergi som ger eksem *pruttigt*

Här (i Karlstad) sitter löven inte kvar..

• MuffinsTönt

WOHOHOHO! Jag e först!!! *lalalala*

• nennesjuttioåtta

jag har nästan handlat klart julklapparna, har bara min lillasyster kvar + maken. Känns bra, kom igång sent men sen ökade jag takten runt första advent och nu är det bara upploppet kvar. *stretchar kontokortet*

• viktualia

*fniss*

jag gjorde som sagt ett julklappsshoppingryck på nätet i söndags. nu väntar jag på att min besvärliga lillebror ska avslöja vad han önskar sig, sen blir det en snabbrajd på stan innan jag har inkasserat alla klapparna. Ids inte ta i för hårt helt enkelt..

• MuffinsTönt

Hehe! Jag tog en sväng på desigtorget o hittade hjärtformade grytlappar. Snygga o praktiska! SKa nog ge varje familj/mamma (i min släkt) en sån grytlapp. Det rör sig om 2-3 st exkl min egen. Bra investering tycker jag.

Morsan ja, Presentkort hos nån massör? Vet att vissa har elevbahndlingar.

Grabben ... En bild på mig fast tryck som en stor affish?!?

• nennesjuttioåtta

tror att en affisch blir mycket populärt. Du kanske kan åla på motorhuven eller något sånt?

• MuffinsTönt

Åla på hans andra älskling... Haha! Jag har tänkt mig ngt tråkigt som en porträttbild på mig i svart/vitt. 50x75cm då förstås. Vanligtvis brukar såna affischer ha ett lättklädd-tema. Nja, vet inte om jag vill ALLA gäster se mig i bikini i den nyss angivna storleken. *ryser*

• Zozo

Hejhej *vinkar* Här är jag. Fajtas med en dum kund (igen).. och är på allmänt dåligt humör..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!