• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • BlivandeFruJangbåge

Zozo: hade du ett bröllop som varade i flera dagar? Tänkte på att du är gift sedan juli-aug??

• anne på grönkulla

ålder 33 år
    längd 169 cm
    skostorlek 39-41 beroende på modell
    sysselsättning/bransch pappersvändare o storslägga
    landsände/ort stockholm o långtbortistan
    status på bröllopsfronten gift sen
    vilket djur är du? äsch det har jag glömt...

• Telemarkgrrl

Och här är jag igen:

ålder: 3#(+&!/ (hoppsan jag slant visst! )
    längd: 1,70 (alldeles för kort )
    skostorlek: 39
    sysselsättning/bransch: teknikinformatör
    landsände/ort: ofrivillig stockholmare
    status på bröllopsfronten: gift sedan juli 2006
    vilken djur är du? tjurskallig som en oxe

• BlivandeFruJangbåge

måste tyvärr gå nu... ska hämta barnen på dagis och så är det familjefika!
    Måste ju få berätta för det är så mysigt, på vårat dagis får två barn baka varje fredag och sen när man hämtar barnen får man stanna på en fika först. (familjefika)
    Och idag är det min dotter som har bakat

• Zozo

Janbage; ja.. eller nej.. Vi firade faktiskt bröllop tva ganger: en gang lite enklare 8/7 och en gång i en vecka 14/8.. SA juli OCH augusti ska dte vara!

• BlivandeFruJangbåge

oj, mycket familjefika....

• Telemarkgrrl

Vickan, njae, det är klart, om jag ska med ett flyg och måste gå upp kl 4.30 så skulle jag ställa klockan. Men å andra sidan så skulle jag nog vakna en gång i timmen ändå om jag skulle gå upp så dags.

Men ja, på vardagarna vaknar jag nästan alltid kl 5.49 och så somnar jag om och vaknar 6.13 eller 6.19 och då går jag upp. Fast min man har sin väckarklocka på 7.00 så längre än så riskerar jag aldrig att försova mig.

Det konstiga är att jag aldrig vaknar så tidigt på helgmorgnar!

• viktualia

Jangbåge - ha det så najs på familjefikat! Lät mysigt! (Väldigt många saker låter mysigare än att göra statiska analyser....)

Telestubben - åhå! På den nivån kan nog jag klara mig också. När maken är hemma är det dessutom han som går upp först...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!