• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Förresten, vi tänker boka hotell nu till helgen o då vill vi också planera in vad vi ska göra i Stockholm. Har ni några förslag? Kan ju inte irra runt, runt, runt hela tiden. Vi tänker va där runt nyår, 2-3 dar.

Ps. Jag har redan skrivit upp Muffinsfabriken.

• Telemarkgrrl

Ja du, Muffins, det är inte så lätt att säga vad man skulle göra här som turist. Men jag skulle definitivt åka ut i skärgården på sommaren men kanske inte runt nyår.... Shoppa på NK kanske? Och gå på visning på Hallwylska palatset, besöka Nationalmuseet, fika på Sturekatten, dricka drinkar på Gondolen, se film på Cosmonova och äta middag på Kungsholmen kanske?

• viktualia

Godmorgonvink till alla! Lagom sent och förvirrat!

det är FREDAG!!!!!!!!!!!tjohooo!

och jag ska på julgala med jobbet ikväll! Allmänt galet med en massa b-artister, blir ju skitskoj!

• Zozo

-fredag, fredag! *hopp* -fredag, fredag! *hopp, hopp*

• viktualia

den riktiga förfesten börjar runt 17.30 - men det kanske är dags för fredagsfest i tråden?!?

Först tycker jag vi skålar för Omsans dotter! Skumpan fram! Skååååååååååål!

• Telemarkgrrl

*hopp hopp hopp*

*studs studs studs*

Underbart!!!

freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!

• Zozo

Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal för Omsans lillminsting! Och för Omsan med!

Ja och för alla er underbara tjejer, när vi ända är igang!!

• viktualia

Förresten: Skaldjurstzaziki var verkligen en höjdare!!! ujuj vad gott!!! Värsta mumsfaktorn!

Gårdagens lagom märkliga mix blev stekt rödspätta, skaldjurstzaziki och ugnsrostad potatis, squash och broccoli. Det blev en del över så det är innehållet i matlådan som jag tänker trycka i mig snart också! Körde alkofritt igår (kompisen hade bil).

Vann inget på vinlotteriet idag, men man kanske borde nalla av kollegans vinst... vad sägs om lite kravmärkt Riesling?!?!

• Telemarkgrrl

Oh, vad roligt att ni gillade skaldjurstzatzikin!

Själv hamnade jag med mina förra kollegor på TGIFs och åt hamburgare med pommes och drack rödvin. Gud vare tack och lov för Treo, min huvudvärk igår försvann på eftermiddagen så jag kunde vara med och ha trevligt på kvällen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!