• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

fast jag gör ju bara eget potatismos så det här lär väl ta ett tag...

• viktualia

Nenne - snurrpella!! Det står ju att man ska ha potatismoset I gratängen!! Det är valfritt om man gör eget potatismos eller fuskar med pulver.

• nennesjuttioåtta

ojojoj, det låter supergott! Här ska husmoras ikväll!

• nennesjuttioåtta

jaaa, jag läste lite för snabbt...hihihi

• viktualia

en helt annan sak igen:

Har just fått tag i länken till ett av mina ex bröllopsbilder... skum känsla!

• Zozo

Hmmmm.. ungefär som när jag tittar pa min stora barndomskärleks bröllopsfoton! Jag är saaa glad att han hittat rätt i livet och är lycklig och vi har aldrig varit tillsammans ens.. men det var ju HAN i sa manga ar LOL Och sa kunde han ju haft vänligheten att hitta en tjej med ett annat namn än "mitt" !!! lol

• viktualia

Zozo - fniss... nyss nämnda ex har gift sig med en annan dam från samma stad som jag.. knäppot! håller helt med dig om att jag är glad för hans skull osv... men ändå... konstig känsla!

• viktualia

Dags för tantvarning: men GAAAAAAAAAAAAAAA en kille som just addat mig på FB och som jag samarbetat lite med i div föreningssammanhang är född 1990!!!!!!!!!!!!! MAJGODNÄÄÄÄÄÄS! han är ju så LITEN!

• MuffinsTönt

Vickan
    Han är ju tom mindre än MIG!?!?!

men vänta lite nu ... menar du ung/yngre eller liten /mindre?

• viktualia

Muffins - fniss fniss... eftersom killen ifråga är ett minst ett huvud längre än jag så är det klart att jag egentligen menar yngre..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!