• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Zozo - fniss fniss... näee hur mycket internfniss som helst kan det ju inte bli på en dag... jag har NOLL ordning på hjärnan och mig själv idag.. *suckar*

• Lady o Lufsen

Vickan:
    Visst är det helt underbart!!! Ligger mitt i skogen utan grannar, stora vägar eller annat "störande" moment (ja, jag är fruktansvärt asocial när jag är ledig )Vi åker dit nästa helg och julpyntar stugan, hugger gran både dit och hem, sen åker vi dit på juldagen och myyyyyser vid brasan i en hel vecka!!!

Hej alla andra! Tar en micropaus i städningen medans köksgolvet torkar

• viktualia

Och telestubben - jaa shittans vad pinsam jag är som glömde Sis och Matskedsgumman... gaaaaaaaaaaa

jag säger ju att jag är helt YR idag... gurgel och stånk och skäms och allt!

• nennesjuttioåtta

haha Vickan, et symptom!

• viktualia

Nenne - eller HUUUUUUUUR... maken och jag har fortfarande inte haft oskyddat sex... så är jag gravid så smäller jag AV av förvåning!

Näeee jag nöjer mig med att konstatera att Omsans dotter är hur söt som helst - fick just mms!

• Telemarkgrrl

Åh, jag är nästan lite kär i VBP!

• anne på grönkulla

Ungefär lika förvånad som jag skulle bli alltså - jag träffar maken på lördag för första gången på 3 månader!!!

Jag fick inte heller nåt mail...

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-27 14:10:56 följande:
    Åh, jag är nästan lite kär i VBP!
    ??!?!!? Nu blev det alldeles för internt till och med för mig.
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2007-11-27 14:09:29 följande:
    Nenne - eller HUUUUUUUUR... maken och jag har fortfarande inte haft oskyddat sex... så är jag gravid så smäller jag AV av förvåning!
    HAHA större under har ju skett
    Näeee jag nöjer mig med att konstatera att Omsans dotter är hur söt som helst - fick just mms!
    oh! Gratta från mig!
  • MuffinsTönt

HEY!!! Har ni missat att jag ska till STOCKHOLM?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!