• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

HAha! Jag är 1.78 och maste ÄNDA sta pa ta för att pussa min man.. Far jag va me da ocksa? (Jag har en tomteluva MED fluff OCH blinkande röda stjärnor )

• Lady o Lufsen

Goder förmiddag...
    Vet ni vad Lady ska göra idag?
    Jag ska storstäda...och sätta upp nya gardiner, bona golv...och så ska faktiskt stjärnorna upp
    Nej då- det är inte för tidigt och dessutom så jobbar jag hela helgen så då hinner jag inte...

• jenba

åhåhåhhåå så mysigt det lät med julpynta!!! önskar jag också kunde göra det, men det får bli till helgen.

hur mycket pynt ska upp då?? ljusstakar? stjärnor?

Lady o Lufsen skrev 2007-11-27 11:06:29 följande:

Goder förmiddag...Vet ni vad Lady ska göra idag?Jag ska storstäda...och sätta upp nya gardiner, bona golv...och så ska faktiskt stjärnorna uppNej då- det är inte för tidigt och dessutom så jobbar jag hela helgen så då hinner jag inte...
  • Lady o Lufsen

...stjärnorna och elljusstakarna och nya gardiner "bara".
    Jag har inga direkta julgardiner utan bara nya gardiner som jag senare dekorerar lite juligt- är för lat för att byta en vecka efter jul igen så då tas bara den juliga dekorationen bort... Adventsljusstaken för levande ljus tas fram på söndag. Tomtarna får ligga kvar i lådan ett tag till..

• Lady o Lufsen

Vickan: jag fick ett mail att en brandvägg hade stoppat min sista bild till dig igår men att systemet var så snällt så att bilden skulle försöka skickas igen...i fem dagar Ambitiöst!!!

• MuffinsTönt

Morrn Morrn! *tittar fram bland kemikalierna*

• Zozo

Hmmmm.. jag tror att nagra av er just fatt mail av min pappa...

• Zozo

Sorry; jag missade ccc-funktionen och pappa svarade till alla LOL

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!