• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • jenba

jaha ja... fick en känsla av att det gick längre tillbaka än BT eller på andra sätt.... hihihih, men ni alla bor på helt olika ställen i sverige eller? så ni har kontakt via BT? hmmm

• Zozo

Naj, vi har hängt här rätt lange.. tva ar eller sa för min del! En del har även setts pa riktigt, men jag bor lite för avsides för det

• viktualia

jenba - vi har kacklat här i den här tråden och dess föregångare sen juni 2006. Några av oss har träffats och umgås IRL plus att några av oss kacklar via msn vid sidan av BT. Därav att vi känner varandra.

Själv har jag träffat Oms, Telestubben, Anne på Grönkulla och Nenne IRL. Plus några som försvunnit ur tråden - Snartis och FruLlan. Dessutom hänger rätt många av oss i granntråden som brukar gå under namnet "gravidtråden" och går på träffar där också.

• viktualia

L&L - nu har jag fått den andra bilden också! Läckert!!!

Zozo - din pappas attityd i mailet var ju dagens skratt, så det var bara skoj att få "ditt" mail!

• Telemarkgrrl

Jag har inte fått mejl varken från Zozo eller Zozos pappa.

• Telemarkgrrl

viktualia skrev 2007-11-27 13:06:33 följande:

Själv har jag träffat Oms, Telestubben, Anne på Grönkulla och Nenne IRL.
    Du har träffat Sister och Ms K också.
  • Zozo

Japp, och da fick du ända inte fasters svar pa svaret...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!