• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Lady o Lufsen

Med tanke på detta...

MuffinsTönt skrev 2007-11-26 23:28:57 följande:
    Hihi, sitter själv o tittar på mina bilder. Va jag myser när jag ser bilderna på mig o G. Lalala *gör en piruett*
  • Lady o Lufsen

...ja, jag behöver själv stå på tå för ganska mycket Kik-ögat på dörren är ett elände, pussar sker ytterst planerat- i alla fall i stående ställning och jag når knappt upp till att sätta egna papiljotter i håret- det du!

• MuffinsTönt

Lady o Lufsen skrev 2007-11-26 23:38:55 följande:

...jag trodde du satt och tittade på dina bröllopsbilder och slogs av att din man var lång och ståtlig...du ser vad tokigt det kan bli när man ska uttrycka sig fyndigt i skrift...
    Näää! Nu ska jag inte ta åt mig äran. Det var DIN bröllopsbild jag tittade på och det var DIN man som var lång och ståtlig.

Jag är ju inte ens gift. *harkel* Schhh, annars får jag inte vara här.
  • MuffinsTönt

Haha! Guuud, va jag känner igen mig. Då har vi samma problem. Vill du va me i min VIP-klubb.

• Lady o Lufsen
    ...jag behåller din hemlighet för mig själv
  • Lady o Lufsen

JA!!! det vill jag verkligen! Vad krävs för att få vara med där då? Har du reklamregler? Måste man uppfylla vissa kriterier eller handlar det uteslutande om antal centimeter ovanför jordskorpan?

• MuffinsTönt

Tja, regler? Egentligen inte. Så länge du måste använda tårna mer än att visa upp nya nagellack så e du en ny medlem. Och så måste du kunna bära en tomteluva med bravur.

• Lady o Lufsen

Åh, tomteluva är jag jättebra på att bära! jag har luva med flätor och utan, jag har luva med blinkande lampor och jag har luva med "fluff" runt...det är väl bra?
    Tårna använder jag flitigt, till mycket mer än att visa upp höstens nya modefärg- det kan jag lova!
    Är jag antagen då?

Nu ska Lady gå och sova- tusen tack för idag och sov gott alla!!

• MuffinsTönt

Haha! Med så många luvor e du en given medlem. Nu ska jag också sova. Om det går, har haft lite sömnproblem nu för tiden. jaja, go natt!

• viktualia

Godmorgon denna dåliga och ytterst snurriga dag! Jag hinner knappt ikapp med mig själv. Blärk.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!