• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Anne - jag skulle gärna komma stormande och få lite sol på mig när det ändå är helgledigt... hihi... BU för novembermörker!!! *urk*

Kontaktfamilj för ny invandrarfamilj - japp jag har tänkt tanken men som sagt, det är ingen idé att tro att maken skulle gå med på något dylikt och det är svårt att skapa ett sådant engagemang utan honom. Han har verkligen inte de talangerna alls och inte intresset heller, det är liksom ingen idé då.

Zozo - jaaa man kan inte mer än önska de fd fosterbarnen ett lycklig liv, låter som att hon hyfsat "hållit sig på mattan" i alla fall.

• anne på grönkulla

Mig skulle det nog passa bättre för - är bättre med vuxna än med barn. Som sagt nu får jag bre mina vingar över praktikanterna i första hand. Inget annat är riktigt praktiskt, men funderar på att söka mig ut att prata på universitet också. Vara vuxen för unga vuxna passar mig bättre än för tonåringar.

Ni är så välkomna till gästrummet, men just till jul är det lite fullt i huset. I januari funkar bättre!

• MuffinsTönt

Anne
    Får jag oxå komma? Långbortistan låter underbart fastän jag har aldrig varit där. Möjligtvis drömt om det ibland. Undrar om jag ska gå och göra det lite ...

• Lady o Lufsen

...nu dricker jag glögg! Mumsfillibabba!

• viktualia

Förresten - nån gång för miljarder sidor sen skrev jag om släktpartyt som jag vill ha med mig maken på. Lyckades nästan övertyga honom per telefon när han ringde nyss.. hihi! Vill att han ska få träffa mina goa kusiner JÖ!!

Annars är jag helt upprymd efter att div trevliga personer dykt upp på Facebook, jag är så fast man kan bli där. Dessutom använde en av mina kompisar facebooks eventfunktion för att boka in div folk till ett traditionsenligt evenemang i jul - ååååå så skoj! *hoppistuds* Det gäller nog att planera skojigheter så att man orkar till jul!!

• Lady o Lufsen

...det finns många som befinner sig på FB...vet inte vad jag står i den frågan- det känns väldigt avanonymiserat på beskrivningar...vad gör man där?...korkad fråga kanske?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!