• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Morrn Morrn!
    Nu har jag mejlat dig Lady.

Vickan
    Jag trodde du skulle skicka det till min hotmail. Som jag väntade! HAHA! Sen tänkte jag TÄNK OM... Japp, det var det!!

Oms
    Späääännande!!!

Sister
    Ciao, morgonpigg som vanligt.

• viktualia

Muffins - jag var för slö för att leta rätt på din hotmail... ha ha ha.... sen söndagskväll...

gaaaaaaaaaaaa har fått inbjudan till mingelparty med släkten och VILL att maken ska vara där... vilket inte ser ut att gå att lösa... *surar högljutt*

• Zozo

Omsan: Pompom tiddelipom - haller alla mina tummar för dig! Skyttar är BÄST!!!

MrsO: Beklagar sorgen.. usch och fy! Det är saaa jobbigt, alla detaljer som maste fixas när man verkligen inte är i stand att ta hand om det.

LoL: Usch ja, jättesvar fraga. Var är flickans pappa? är han "närvarande"? Har mamman nagon hjälp? Vet ni ALLS vad det handlar om? Svart att göra nagot alls utan att prata med mamman..

Vickan: Vilka fester VILL du ga pa??

• viktualia

*vinkar till Zozo*

Jag testade just festfrågan på kollegorna och valet blev ganska enkelt tror jag. Ska bara få lite ordning på ev ytterligare fester på annan ort också. Och släktmingelpartyt tänker jag alltså gå på, men jag VILL VILL VILL ha med mig maken och låta honom träffa mina goa kusiner som han aldrig träffat. Tyvärr blir det nog svårt att lyckas med.

• Lady o Lufsen

Muffins geek- tackar för mailet, jag har svarat och återkom mer än gärna!!

Sister och vickis: Goder morgon!

Zozo: Jag vet- knepig balansgång som jag kommer att avväga noga innan jag gör något åt...vet inte mycket alls i nuläget men det kommer säkert att lösa sig med lite tålamod och förtroendeuppbyggnad...

• MuffinsTönt

Lady
    Tack, jag har skickat ett till.

Fy va konstig jag känner mig. Blää! Undrar om det är tanten på väg(lånar uttryck från granntråden). Hoppas det, för den/hon är redan några dagar sen. Får ha lite is i magen.

• nennesjuttioåtta
    MuffinsTönt skrev 2007-11-26 12:20:40 följande:
    LadyTack, jag har skickat ett till. Fy va konstig jag känner mig. Blää! Undrar om det är tanten på väg(lånar uttryck från granntråden). Hoppas det, för den/hon är redan några dagar sen. Får ha lite is i magen.
    HAHAH, är du också med i den tråden nu, muffins?
  • MuffinsTönt

Åh nej Nenne! Jag tänker inte va den yngste i DEN tråden. NOPE! Men jag erkänner att jag tjuvläser. Alltid kul att lära sig ngt. Men det är en sån tempo att jag hinner inte tjuvläsa! Har iaf fattat att det är många som har plussat. Grattis till dem! Jaja... slut på dagens erkännande.

• Lady o Lufsen

muffins geek...jag har inte fått ditt andra mail? Vad konstigt!
    Skicka igen...

• nennesjuttioåtta
    MuffinsTönt skrev 2007-11-26 12:59:47 följande:
    Åh nej Nenne! Jag tänker inte va den yngste i DEN tråden. NOPE!
    iiihihihihii johooo!

*retas*
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!