• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

L&L - jaa verkligen... hm... jajaja.. jag har nog inte så mycket mer att säga henne än det jag sagt nu..

• anne på grönkulla

ja, jag säger inget - kan bara upprepa vad som sagts - hellre att några vuxna känner isg missförstådda av en utredning för mkt än att man sviker ett barn av en utredning för lite...

en jul ville svärmor skicka med köttbullar till mig i långtbortistan, o jansson - jag lyckades avvärja det - vi fixar det lokalt om vi bara får en burk ansjovis...

• Lady o Lufsen

Hi,hi,hi...men visst är det ju härligt med omtänksamhet från svärmödrarna! Sen vad som händer med hennes urgoda Jansson under bil, tåg eller flygresan på några timmar spelar väl ingen roll
    Jag tycker att det är lite gulligt!

• anne på grönkulla

nä o hur det ska gå till att frakta tillagad potatis... för det finns ju bara hemma... men visst var det omtänksamt - vill bara inte använda de fattiga 20 kilona på flyget till just potatis...

• viktualia

Anne - som sagt.. tjejen behöver stöd för att komma på fötter ordentligt...

Det var nog inte meningen att jag skulle jobba just nu... först kom polis/soctråden och alldeles nyss hittade jag bröllop och feminismtråden... gaaaa jag hinner inte med.... så nu ska jag strax packa mig hemåt... ska ju hemhem ikväll! Telestubben träffar jag på söndag - ska bli skoj!

Stor kram till er alla!!!

• viktualia

Anne - jag såg det och ditt inlägg var givetvis bland de mer balanserade... men inte ens jag har ju några poäng i genusvetenskap så jag kanske inte ska kaxa ihjäl mig...

/Vickan
    vars utbrott på BT idag har präglats av min akademiska fostran....

• jenba

vi är i turkiet på golfresa! åker hem imorgon igen, så på måndag börjar verkligheten igen.....

• Lady o Lufsen

Ja, vad är väl den turkiska värmen mot värmen här på BT? ...gå och drick lite vin med din man!!! Den här tråden lever ju på måndag också!!!

• jenba

tänk så rätt du har! :D och tur är väl det att denna tråd finns på måndag! :D

Lady o Lufsen skrev 2007-11-23 16:14:30 följande:

Ja, vad är väl den turkiska värmen mot värmen här på BT?...gå och drick lite vin med din man!!! Den här tråden lever ju på måndag också!!!
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!