• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Zozo - skorsten var det ja!!! *asgarv*

Skoj med 80-talsvideo! ha ha ha! själv brukar jag fula mig på youtube och tittat på en del skumt!

• MuffinsTönt
    viktualia skrev 2007-11-22 15:38:55 följande:
    Muffins - där sa du något!!! Sötpotatissoppa är vrålgott!!! japp! det blir det!
    Hihi! Va kul att jag också kan bidra med ngt på matfronten. *stolt*
  • viktualia

Har alla klappat ihop?!?!?!

hm... jajaja.. nu går jag till tandhygeniststudenterna för att vara försökskanin... sen vill jag ha fredagsparty!

• Zozo

hejhej jag är här!! Urtrött och menstjurig, och dessutom regnar det... *gnuff, gruff* men a andra sidan är det fredag!!!!!

• MuffinsTönt

Hej o Hopp!

Jag vill också bli försökskanin åt tandläkarstudenter. Kan ju komma billigt undan me kostanden. Hur mkt kostar det nu o hur mkt annars?

Instutionen har planerat julbord för 260kr. Sitter och väger för o nackdelar. *grubbel*

• Zozo

Argh! huvudkontoret i Paris har fatt den UNDERBARA idéen med att fira julfest med cocktail pa Ritz! Jojo .. later ju ngt.. men vi ska alltsa ligga och köra i totalt minst 6 timmar härifran för ett par timmars cocktail.. *tjurar otacksamt över dagens i-landsproblem*

• nennesjuttioåtta

vi ska ha julfesten EFTER jul, för att samtidigt fira att vi flyttat till nya lokaler i Sthlm. Tydligen ska vi på ett asiatiskt julbord. Annorlunda och chefen avslutade mailet med "Sedan äter vi tills vi spricker eller ramlar under bordet och strax före 24.00 går tåget hem till Gävle. Kanske hinner vi med en stund i baren också innan dess."

• nennesjuttioåtta

alltså, sthlms-kontoret har flyttat. Inte vi här. The head-office.

• jenba

hej hopp!!

här är det sol och skönt... har precis badat och väntar nu på roomservicen för lunchen!

hur har ni det allesammans? :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!