• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

åååååååååååå

Tack!! Ni är bästa stödet man kan ha! Det är verkligen inte alla som har ett helt pompomgäng som tänker på en och dansar stiligt medans man är på anställningsintervju! *trådkram*

Intervjun gick bra, jag visade mitt rätta (babbliga) jag och jag är mer sugen på tjänsten nu än innan jag gick dit. Tyvärr kommer rekryteringsprocessen ta en evighet så framåt mitten av december vet vi hur det går. Ev får jag komma på en andra intervju då...

• viktualia

Och som jag skrev i granntråden: en fd kollega jobbar på den där avdelningen och han mailade just och skvallrade att jag hade gjort ett mycket gott intryck på intervjun... (han var inte med på intervjun utan jobbar bara på samma ställe)

gaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pirr i magen och ALLT!

• viktualia

gaaaa alltså.. nu blev jag verkligen pirrig... ujuj... faaaaan vad coolt det vore om jag fick det här jobbet! det skulle verkligen förändra min tillvaro till det bättre på många sätt..

HUR ska jag kunna spatta omkring tills detta är över?!?!

Ska snart på a.w. med en pendlarkompis - hon var spattig för att hon bjuder på ett hus här i hålan. Så vi ska spatta ihop *garvar*

• MuffinsTönt

Ohh! Skoj att det gick så bra! Håller mina tummar så dem blir lila.

• MrsO

Heja Vickan! Kul att det gick bra och att du känner för jobbet. Vi håller tummar och tår tills vi vet hur det gått!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!