• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Ojoj.. hmmm ok: "De flesta som jag hörde tala om den tyckte att den var UUNDERBAR"???
    Naja, jag MASTE ju faktiskt lâsa den; delvis för att jag gillar Tage och delvis för att jag pa pin kiv hade bestämt mig för att jag inte gillade den utan att ens ha försökt! jag blir sa trött pa mig ibland... I synnerhet när jag tänker pa hur "vuxen" jag var när jag var 14...

• viktualia

Zozo - din filmstrategi har jag fortfarande... men så ser jag knappt nån film heller!

Nu ska jag strax packa mig in till jobbstadens centrum för lite lunch och sen intervju. Återkommer när jag landar hemma.... *darrar* Ska dock afterworka ikväll - bra att lugna nerverna...

• Zozo

POMpomPOMpompom.. etta, tvaa, etta, tvaa.. *testar ljudstyrkan*

• nennesjuttioåtta

*nyser av ett pompomsnöre i näsan*

• nennesjuttioåtta

*börjar med blandade småhopp*

• Zozo

Det är rätt Nenne.. man ska alltid värma upp innan! Jag gjorde ju HELT fel och började med stretchingen!

• nennesjuttioåtta

Och här kommer Fritjoff Konkass!

• MuffinsTönt

Fjölåt jag är sen! *flåsar* Jag har redan värmt upp mig på vägen. Ett och Två och Tre Fjoooof!

Pom Pom Pom! Gör en volt o sen spagat o sen ltie små hopp.

Hoho? Va är ni andra?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!