• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

*flas, flämt* POMPOMPOMPOM för Vickan !! Hey Vickan! go Vickan! go Vickan! *rumpsnurr med armrörelser*

• Oms

åh ett ååååh två ååå tre! *där sköt jag iväg muffinsen i luften* kom igen nu tjejer ...Gooooooo Vickan! * viftar m pompomsen så kraftigt att det glittrar i hela rummet - såååå fint!*

*hoppar upp på bordet och gör en dubbel snurr m trippel saltoskurv flickis ner mot Nenne*

V i c k a n ! * får med mig Zoz i ett danssolo*

• Oms

dj-vlar där sprack trikåerna - shit nu ser ju alla mina rosa stringisar... *rycker åt mig en bordsduk och häftar fast* sådär nu kör vi igen! gooooo ´vickis!

• Zozo

*Haller ett fast grepp i omsans nya kjol och försöker mig pa en dubbel bakatvolt samtidigt* Hopp!

• Oms

*fångar Zoz som misslyckas m volten - snubblar på ngt - ligger massa glittriga pompomsnören överallt - hmm úndrar var de kommer ifrån?*

åh heeeeeej! *glider snyggt ned i en spagat*

^Åhhhh neeeeej * får in en av häftklamrarna i benet - satan!*

• MuffinsTönt

Gör en trippel snurr i luften när Oms kastade iväg mig. Pom Pom POMOM slänger med benet o flaxar med armarna a la Jessica Wakefield.

• Zozo

Ah wow! Jag lyckades med en splitt! Tack Omsan! hur ska jag nu komma upp härifran.. *funderar* Öh Omsan, kan du bânda med det där bordsbenet sa kanske jag kommer upp igen?

• anne på grönkulla

Vickan Vickan Vickan Vickan

Ge mig ett V Ge mig ett I Ge mig ett C Ge mig ett k Ge mig ett A Ge mig ett N Ge mig VICKAN *hejar för fullt*

• anne på grönkulla

heja muffins också - jag avskyr att ringa såna samtal... *darrar*

Karl bertil Jonsson rules - i min familj dyrkar vi den - Kalle Anka släng dig i väggen

Tur att inte jag var i den där tråden där Zozo härjade, j*vl*r vad jag kunde ha gått igång på en sån...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!