• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-20 10:34:27 följande:
    Vickan, varför ett q?
    hm.... det enkla svaret är: för att det ger en snygg logga. det krångliga svaret ids jag inte dra här... är nån nyfiken, så kolla här www.smu.se/templates/Page.aspx

...och där slutade undertecknad vara hemlig ännu en gång...
  • nennesjuttioåtta

shit vilken dimmma det är här idag. Inte inomhus, dock. IN I DIMMAN! *skål!*

• nennesjuttioåtta

hahhahah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj....

Egentligen gillar jag inte att supa för jag blir så jäkla dålig av det. Det är roligare att tråd-supa.

• viktualia

Trådsupande är bra. I verkligheten ska jag på after work imorgon kväll, känns som en bra idé efter anställningsintervjun...

• Zozo

Hehehe.. ungefär som att det är billigare att fönstershoppa?? Da passar ju dessutom allt!

• MuffinsTönt
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-20 10:34:27 följande:
    Vickan, varför ett q?!Muffins, men när i himlens namn firar man jul om inte på julafton?!
    Haha! Det stämmer! Asså, vi tar inte så stort allvar det där med julfirandet. Däremot är vi mer nogrann med det kinesiska nyåret.
    Därför brukar vi kolla upp vilka dagar det är mest folk som är ledig o tar den dagen för att "fira jul". Men iår så har denna person bara sagt "I år ska vi göra det den 24 för JAG är ledig då". Vanligt folk brukar säga "Vilken dag ska vi fira? Jag är ledig den 24". Förstår du mitt gnäll?

Trådsupa o fönstershoppa är två nödvänliga ... nödvändiga... nödiga... (äsch! ni vet vad jag menar) saker!
  • Oms

tjenis!

sitrr och reglerar skador in i det sista, ska göra några reserver, kontakta en utredare i ett ärende och sen mina vänner SEN ska jag pack ihop ALLA mina saker! känns konstigt men ändå skönt - har varit grymt effektiv de senaste veckorna och min chef är nöjd med mitt jobb!! det gör att det känns bra att smita ifårn nu *japp det känns ändå lite som om jag ska skolka elelr nåt haha*

precis Vickan - du har rätt! visst var vi ändå bra mkt mer förberedda än din väninna som fick så mkt för tidigt så vi ska inte klaga. det dumma är ju det att när man tror sig ha ett klardatum nära i tiden så klämmer man in så himla mkt saker som man bara måste hinna med och då blir det så uppenbart när man sen inser att det gör man inte alls! ltie antiklimax på ngt sett.

men men det e bara o gilla läget och det e ngt jag brukar vara bra på - värre e det m min oxe till make - han har inte riktigt smällt detta änu...

• Zozo

Omsan.. det matte vâl ända kännas skönt att ha en bestämd id och inte ga och vänta?

• viktualia

Omsan - näeee men maken landar nog i div insikter när ungen levereras på måndag... vilken tid ska vi pompoma vid?

Synd att det inte lät på ditt schema som att du hade tid att klämma in några extra aktiviteter med dottern redan den här veckan... samtidigt är det väl på sikt ofrånkomligt att lite av fokuset på henne flyttas till den nyanlända familjemedlemmen... förstår att balansen där kan bli en utmaning!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!