• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Nä, inte minsta lilla rökstrimma. Förrän du tittade in här, då bolmade det rök ur öronen på dig.

• Zozo

Aha, jag lyckades halla mig! Duktiga jag! *klappar sig pa skulten*

• MuffinsTönt

HEEEEJ TJEJER!!!!

Gissa vad jag har gjort!?! Igår efter tonvis med glas o choklad bestämde jag mig att ringa till Posten. Har läst i tidningen att dem brukar behöva ddet till jul. När jag såg Vickans inlägg tänkte jag, Nä fan, Nu ska jag ringa!
    Det otroliga (tycker jag), dem behöver folk. Visst det är inte så stimulerande att sortera jullkort men jag tycker det är bättre än att jobba svart i en godisbutik.

NU är jag glad igen!!

• MuffinsTönt

glas och choklad!!! HAHAHAHA!!! Muffinstönt is back.

• MuffinsTönt

Hihi! Heja heja på dig med Vickan! Fy va läbbig det låter med arbetsintervju. Säger jag som tyckte det var läskigt att ringa till Posten.

• viktualia

Muffins - jag är nog så knäpp att jag nästan tycker att det är läbbigare att ringa Posten än att gå på anställningsintervju... just ringa och be om saker för min egen del är verkligen min stora SKRÄCK i livet... blääääääääää! Jag är rätt modig annars, men telefoner och jag är inte kompisar! Usch! Det har dessutom blivit värre med åren = inte bra. Tur att jag jobbar med saker som hela tiden utmanar mig och tvingar mig att lyfta luren! (Bli uppringd är inget problem däremot... nojjor är inte rationella....)

Anställningsintervju, har jag insett efter några försök på den fronten, är egentligen en ganska cool form av egotripp. Jag kommer dit och får prata om mig själv (vilket praktegot Vickan älskar) och de lyssnar. Men visst 17 är det läbbigt... det också.... nu är det två timmar kvar.... gaaaaaaaaaaaaaa

• Lady o Lufsen

Hej alla!

Muffins geek:
    Du kan ju bli som Karl-Bertil Jonsson...ta fram taxeringskalendern och börja sortera paket!

...är det någon som tittar på den på Julafton?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!