• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

jo, jag gillar bestämda tider - känner mig helt nöjd i beslutet!

men sen är det lättare när man har varit gravid under alla dessa månader - man längtar mer o mer till slutet för det e inte kul alls nu på slutet...så jag är jäteglad över att ha fått en tid!

ang dottern så ska hon till pappa nu på fredagem och kommer hem sön em för att sen åka till kompisen och bo där sönkväll till torsdag. ikväll har hon kör och sen är det läxor. på torsdag är det dans o läxor o hårtvätt och hårflätning på kvällen men ev att vi skulle kunna göra ngt nu på onsdagkväll lite beroende på hur mkt jag hinner med - har tok mkt att klämma in så här innan!

jaja, det ordnar sig - självklart kommer ju bebis att bli huvudpunkten och det vet hon - och hon vet att av alla 16 aktiviteter som hon har nu i december så kan jag kanske gå på 1 och hon har accepterat det även om det e trist att mamma inte kommer o tittar på dans o kör o skolkonserter etc och pappa kan inte heller då han har nytt jobb och jobbar just nu i Lund under dec månad... det är vidare en känslig ålder - hon börjar bli hormonstinn och fyller snart 12 nu och att ha varit medelpunkten i lika många år till att inte vara det är inte lätt och vi måste var väldigt delikata i vår behandling av henne framöver. det e ju inte som om man får ett syskon när man e 3- 6 år precis, då är det mkt lättare för alla.

• viktualia

Anne - ååå fniss fniss... jag vill se dig övningsköra!!! näääe jag ska nog vara snäll och säga: Lycka till!!!!

• Zozo

Hoppsan! Ehm.. jag VÄGRAR fickparkera! Det är illa nog att trassla sig in i tranga parkeringshus!

• anne på grönkulla

Närå, bara 2 koner nerlagda såhärlångt... men utbildningen går i ett sjukt tempo o nöta körträning är inte deras grej "det frå man göra sen" tycker de...
  • viktualia

Anne - det verkar vara en grym variant av intensivkurs det där. Är kraven på samma nivå där som här? och hur är trafiken där långtbortistan?

• anne på grönkulla

trafiken - helgalen... Kvaliten på utbildningen är nog ok, men uppföljning o att nöta in goda vanor hinns inte riktigt med...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!