• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Nenne - AHA! Det är kanske det som är tricket, lita mer på spegeln än på ögonen! hm... undrar just hur man tillämpar en sådan strategi....????

• anne på grönkulla

jag har ju då sjukt lite erfarenhet, men det där med att "tänka baklänges" ställde till det lite för mig idag - fick stanna upp o fundera på "hur sorterar jag ut det här nu då" då o då...

• viktualia

Anne - jag FÖRSÖKER få in i skallen att maken INTE är normen utan att han hör till dem som har SÄRSKILT goda kunskaper i denna svåra konst... men det är svårt att låta bli att mäta sig mot honom... I frågan om vårt garage har jag just nu fullständigt gett upp, jag orkar inte försöka igen... det är för smalt helt enkelt.

• nennesjuttioåtta

jag tänkte med konerna att ser de ut att gå utanför bilen så gör de nog det. kommer de närmre så krockar jag. Men det är svårare framifrån när man inte vet hur stor bilen är. Iofs har vi en bamsevolvo som jag helst hade velat haft vimplar på i hörnen men ädnå

• anne på grönkulla

hade jag haft maken (eller nån annan) som tittade på o bedömde skulle jag bli sjukt panikslagen i ren prestationsångest. NU behöver jag itne jämföra mig än, vilket är skönt.

Är fö helt för att köra stridsvagn ist f bil - även om det är miljödöden....

• Zozo

Hehe.. ja eller vad säger ni om att börja övningsköra med en gapskattande lillebror i baksätet??? Gissa om jag fick motorstopp hela tiden??

Nagot senare (och efter att ha kastat ut lillebror) hade pappa mig till att backa uppför småvägarna på Kullaberg och fickparkera med liten lastbil.. "Kan du DET sa kan du resten ocksa!" Naja...

• nennesjuttioåtta

jag hade också en lillebror i baksätet (då 3 år). men våran bil var lite skruttig och gick inte att smyga iväg på ettan utan den studsade, vilket gjorde att man inte vågade släppa kopplingen helt och gasa tillräckligt: Motorstopp gång på gång. Han skrek som en stucken gris och ville hem.
    Därefter var jag och pappa ute och körde och han sa åt mig att svänga höger så jag bloínkae höger men svängde vänster.

• nennesjuttioåtta

blinkade, så klart. Vad kom bloínkade ifrån?!?!?! Det var ju till och emd svårt att skriva igen, hahaha!

• MuffinsTönt

Nu sticker jag på "intervju". *darrar ännu meeer*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!