• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta
    MuffinsTönt skrev 2007-11-16 13:49:30 följande:
    Oj, i Lappland. Så långt har vi inte tänkt åka. Men det såg riktig fint ut. Hur tar man sig dit från Göteborg? Tåg eller flyg? Jag gissar på att det tar en hel dag bara att åka dit.
    Reguljärflyg
    Arlanda - Vilhelmina trafikeras av Skyways två gånger om dagen alla dagar utom lördagar då endast en avgång. www.skyways.com . Transfer ordnas med taxi eller hyrbil.

maps.google.se/maps&utm_campaign=se&utm_source=se-ha-emea-se-google-gm&utm_medium=ha&utm_term=maps
  • nennesjuttioåtta

maps.google.se/maps&hl=sv&geocode=&saddr=g%C3%B6teborg&daddr=borgafj%C3%A4ll&sll=64.835716,15.09081&sspn=0.009799,0.027809&ie=UTF8&z=5&om=1

• nennesjuttioåtta

OH MY GOD! Ja det tar ju ett tag.

• nennesjuttioåtta

du kan ju dra och ändra väg, men det tog tydligen längre tid över E45.

• viktualia

jag vill ha en paraplydrink!!! nån som har nåt najs på lager, Nenne verkar ju ha lite sprit i faggorna...

• nennesjuttioåtta

hittade här en flaska bananlikör i facket för A4!

• MuffinsTönt

OMG!! Jag tänker inte sitta i en bil 14 timmar ENKEL. Jag som brukar må illa när jag åker bil. Nä! Inget bra start där. Ingen annan som har tips på lite närmare ställen.

• nennesjuttioåtta

Hestra är väl i närheten?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!