• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Haalllaaa! (Jag har packat upp jag!)

Trött som en gris, PMS och svärföräldrarna som anlânder om en timme gör att jag mest vill gräva ner mig eller alt dra ngt gammalt över mig!

Na, annars är jag nöjd med min Londonresa, mycket jobb och ingen tid över till shopping o dyl. Tyvärr för det lilla jag sag sag fantastiskt ut - julskyltningen har redan börjat.

• jenba

har dem redan börjat med julpynt i london???? har dem gjort det i sverige också?

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Vad skulle man göra utan fredagar?! Vad tomt och platt och meningslöst livet skulle bli.

Ms K - vad synd att det inte blev någon lunch men jag hörde aldrig av Oms. Hoppas iallafall att du får det underbart i Skåne och i Norrland och att det finns datorer på båda ställena som kan ta in BT.

Fredagarskramar till alla sötnötar!!

• viktualia

Jenba - jaaa IKEA har hållit på rätt länge... och jag läste just det här på UNT: www2.unt.se/avd/1,1786,MC=77-AV_ID=677545,00.html så det verkar vara på gång även i Ua.

Zozo - näeee inte dra nåt gammalt över sig.. hm... vi skulle ju ha fredagsfest här?!?! Nån som har ork kvar efter torsdagskvällspartajet?

Själv är jag sugen på varm stark glögg, fryser så förtvivlat här!

• anne på grönkulla

Jag har en träningscykel hemma, som jag periodvis använder duktigt o inte långt till andra träningslokaler heller. Är bara alltid så förtvivlat trött att jag inte ids få tummen ur... ska simma lite imorrn dock tror jag. O Börja gå på löpband eller nåt - har ju inte så promenadvänligt liv, tyvärr.

• Zozo

*sträcker ut ett tomt glas fran under dammiga ryamattan*

• nennesjuttioåtta

*häller i lite hadiraj åt zozo*

• Zozo

Oh tack nenne!!! *glurr, glurr, glurr fran under mattan*

• viktualia

*åååå*

Håller händerna runt min stora tebalja som nu innehåller glögg.. SÅÅÅ najs!

Skååål på er, knasar!
    Dags för lite fredagsmusik också - nån som önskar nåt särskilt?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!