• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

vafanschäjer *hick*ru??

• nennesjuttioåtta

ja, det är nog bäst så. Blir ju så jäkla seg annars.

*blir lite gråtmild*

Faaan vad jag tycker om er!

• nennesjuttioåtta

*gulp*

bränn! bränn! bränn!!!

• viktualia

fniss fniss... vi var gråtmilda för ett tag sedan och hade trådkram.. ha ha ha!

men SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIT vad mycket klockan har blivit! ALLA FULA ORD!!!! Jag har fortfarande inte packat utan sitter och sliter med div texter! PANIKEN!

• viktualia

fniss fniss... vi var gråtmilda för ett tag sedan och hade trådkram.. ha ha ha!

men SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIT vad mycket klockan har blivit! ALLA FULA ORD!!!! Jag har fortfarande inte packat utan sitter och sliter med div texter! PANIKEN!

• nennesjuttioåtta

ja, jag halkade in lite sent. Förfesten var ju så trevllig!
    Ja, jag måste tyvärr gå nu jag med. det är ju en dag imogrgon också SPIJOOIIIIINNNNNNNNGGG!!!

*JACKPOT-I-VUXENPOÄNG*

HEEEYYY!! Vad hände???

• nennesjuttioåtta

jag packar ALLTID i sista sekunden. Vi kan sitta och stirra på väskorna i timmar kvällen innan och inte komma oss för. Men sen framåt midnatt/vargtimmarna så tar vi oss i kragen och lägger i strumpor och kalsonger.

• nennesjuttioåtta

*Vinkar godnatt och slänger kyssar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!