• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

"Full i dag o dull i morogn så ser liiiiivet ut för mig - jag ska aldrig skippa flaskan - jag ska aldrig gifta mig"

tjeeeeeeen brudar!! har n fest eller?

fastande i ngt jobbrelaterat *jag vet helt galet* men nu e jag på en stund... vad bjuder ni på?

Zoz - har du kvar ngt av stolsbenet eller dippar du dem som tilltugg?

Nenne - häll uipp till mig med?

Schkååååål!

vem sköter musiken????

• Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-16 10:31:18 följande:
    Morrn morrn!Vad skulle man göra utan fredagar?! Vad tomt och platt och meningslöst livet skulle bli. Ms K - vad synd att det inte blev någon lunch men jag hörde aldrig av Oms. Hoppas iallafall att du får det underbart i Skåne och i Norrland och att det finns datorer på båda ställena som kan ta in BT. Fredagarskramar till alla sötnötar!!
    nu har jag missat ngt... skulla jag ha hört av mig till dig för en lunch m matskedsgumman? sorry men det har helt gått mig förbi! skrev du ngt i tråden om det? *hade ju varit jättetrevligt!*
  • Zozo

*râcker snällt fram ett par splintor till Omsan*

• Oms

ooooooh We're half way there oooooo ooooh living on a prayer

* stuffar runt och sjunger för fullt - Boooon Joooovi!*

Nenne - kom igen då!

Vickan - den här kan du ju nu kommer refrängen igen oooooooo WE-re halv way there Oooooo ooooh! living on a prayer....

*gör skitsnygga headbangningar m ölfalskna i högsta hugg*

• Oms

And I SING hey-YEAH-YEA-EAH, EAH HEY YEA YEA
    I said hey! what's goin' on

jajamensan - nu e det allsång till 90-tals låtar wiiiiihooo!

kom igen då, Zozo - sjuuung! nu tar vi refreängen igen... här kommer den

*sveper vad som e kvar i flaskan och armkrokar ngn niklas här brevid - e det ngn du känner Nenne?*

• nennesjuttioåtta

*svingas in i lampan*
    Fan vad du är stark Omsan!
    Niklas...? kanske. heter han Petter i andra namn?

• Telemarkgrrl
    Oms skrev 2007-11-16 12:48:39 följande:
    nu har jag missat ngt... skulla jag ha hört av mig till dig för en lunch m matskedsgumman? sorry men det har helt gått mig förbi! skrev du ngt i tråden om det? *hade ju varit jättetrevligt!*
    Jo, vi pratade här i tråden om lunch nu i veckan (sen drar Ms K från stan) och jag sms:ade dig för att du inte skulle missa det.
  • nennesjuttioåtta

*jazzar*

ååh herregud, jag blir alldeles svettig!

zozo, jag har bryggt det själv! Smaken är ju sådär, det är juyrseln vi vill åt. JAJA! Oktoberfest i november - helt galet!

• Zozo

Hmmm... Nennegumman.. en filtrering extra skulle nog göra susen! Jag har Melittafilter här pa jobb - ro hit me pavan!

• Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-16 13:12:23 följande:
    Jo, vi pratade här i tråden om lunch nu i veckan (sen drar Ms K från stan) och jag sms:ade dig för att du inte skulle missa det.
    inget sms ifrån dig så du skickade nog till ngn annan eller så kom det bara aldrig fram, synd!
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!