• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2007-11-16 13:59:31 följande:
    på lördag nästa vecka! *hoppas på sällskap*
    Jaaa, vad roligt Nenne! Jag har skrivit in det i min kalender.
  • nennesjuttioåtta

Det tar bara 8 timmar till Borgafjäll från mig.

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-16 14:10:58 följande:
    Jaaa, vad roligt Nenne! Jag har skrivit in det i min kalender.
    Weeeh!
  • viktualia

Nenne och Stubbis - hade varit skoj att hänga på ert fikande, men jag har redan planer för lördagen där. Kommer däremot på brunschen på söndagen.

Jag har ju båda era telefonnummer i min mobil - så Nenne - jag kan hysta över ditt nummer till Stubbis via msnen?!?!

• nennesjuttioåtta

ja, gör det Vickan! Tusen tack!

*hoppistuds*

• nennesjuttioåtta

hur hinner du med att msn:a med alla i tråden samtidigt som du chattar emd dem här??????

Snacka simultanförmåga.

• nennesjuttioåtta

Telis, när har du tid för mig då? Vi kommer ner på förmiddagen och åker hem vid 22-23 på kvällen. Du får välja!

• viktualia

nenne - jag JOBBAR samtidigt också!! massa på gång och lite tid innan jag drar till storstan...

• nennesjuttioåtta

viktualia
    åh herregud. Jag har bara hunnit med 8 annonser, en förpackning och ett visitkort idag. Jag måste fan börja slita mig härifrån...oftare...någongång.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!