• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

Omsan, vad är det som spelas? Du börjar sjunga så svagt, vill du ha honungsvatten för rösten?

• MuffinsTönt

Förresten, vi har nästan bestämt oss för att åka till nåt ställe under mellandagarna. Grabben försöker övertala mig för en skidresa. Har ni bra förslag på ett skidställe som är romantisk och gärna med lyxighotell.

• nennesjuttioåtta

i Sverige?
    Borgafjäll, där är det fint!

• MuffinsTönt

Herregud Nenne! Vilken talang du har!?!?! Va med på Sveriges talang 2008 så ska jag rösta på dig. *nickar*

• nennesjuttioåtta

www.borgafjallen.se/hotel.aspx

hit skulle jag i alla fall vilja åka på romantisk semester i vacker natur och grym skidåkning. Inte så exploaterat som Åre/Sälen you name it.

• nennesjuttioåtta

*frrrbombomfrrrschicketiwoaaawoaaaaahh*

• MuffinsTönt

Oj, i Lappland. Så långt har vi inte tänkt åka. Men det såg riktig fint ut. Hur tar man sig dit från Göteborg? Tåg eller flyg? Jag gissar på att det tar en hel dag bara att åka dit.

• Telemarkgrrl

Nenne, du är ju bara för söt! Vilken dag var det du skulle vara i Stockholm? Jag tar gärna en fika om du vill och har tid.

• viktualia

tjooooo

ååååååååååå wwweeer haaaaafwaaaajjjtäääää ååååå liiiiiiviiinn on ööö prääääääärrrr

Tillbaka från lunchspinning och nu är det PARTY i min värld!

tjohooo!

get on the floor get on the floor feeel your body moving....

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-16 13:53:20 följande:
    Nenne, du är ju bara för söt! Vilken dag var det du skulle vara i Stockholm? Jag tar gärna en fika om du vill och har tid.
    på lördag nästa vecka! *hoppas på sällskap*
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!