• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Nenne, när som helst (fast inte för tidigt ). Vad har du för planer? Vill du tex gå i affärer så att vi ska ses när dom har stängt eller vill du hellre att vi ses till lunch/fika på eftermiddagen?

• anne på grönkulla

Tjoho igen! Orkade inte åka iväg till jättesnabbköpet 10 min bort utan gick i vanliga (rätt stora det med) i grannhuset... så nu har jag nån mat hemma igen i allsindar!

• nennesjuttioåtta

jag träffar dig gärna efter att de stängt för då ska maken träffa sina spelpolare. *tröööök* Om det är OK för dig! hade tänkt shoppa lite julklappar... Vill du hänga med får du ju självklart göra det men jag vill ju inte bka upp dig hela dagen.

• Telemarkgrrl

Men du, det låter ju perfekt! Då ses vi när din man ändå är upptagen med annat. Det blir fint som snuuuuuuuuuuuus ju.

• nennesjuttioåtta

JAAA! Han ska säkert på din sida av stan också så slipper du åka så långt

• Telemarkgrrl

nennesjuttioåtta skrev 2007-11-16 14:42:11 följande:

JAAA! Han ska säkert på din sida av stan också så slipper du åka så långt
    Fniss, jamen så snällt av dig. Du har förresten fått mitt mobilnummer i din inbox.

Nu måste jag tyvärr (stackars mig ) gå och äta chokladbiskvier och kanelbullar och mockarutor som det bjuds på här på fredagsfikat.
  • viktualia

jasssååå jahajaaa

nu kollapsade hela gänget på en gång... ja ja...

jag ska alldeles strax packa mig iväg från jobbet mot storstaden Sthlm och en helt GALET upptagen helg.... *gode Gud ge mig styrka*

Sköt om er och ha det bäst!
    *trådkram på er, särskilt ni som hängt har i samma evigheter som jag*

• MuffinsTönt

Hej tjejer!!!
    Herregud, jag är fortf chockad. Idag slutade jag tidigare för att handla. Såg att det har öppnat en ny godisbutik. Gick o kunde inte motstå all godis som fanns. Jag som inte ens äter godis ofta. Iaf, vid kassan så snackade jag lite grann med mannen i butiken. lötsligt så frågade han mig om jag är intresserad av att jobba. För honom i butiken. Hur ofta händer detta mig? Aldrig, tills nu!

Jag funderar verkligen att ta detta jobb. Om det är hyfsat betalt osv. Ska snacka med handledaren också.

Så... Vickan, vart e dt man kollar upp lön o grejer. Har glömt det igen. *rodnar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!