• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Gomorron VickisPickis! *vevar tillbaka*

• MuffinsTönt

Tjena!!! Jag har ringt till godisbutiken o sagt att jag tittar förbi i em. *darrar lite grann*

Annars har jag beställt såna "alwaysväskor". Det är inte always som säljer dem men jag anv always. och sen låter fräckare.
    Snyggt och praktiskt!

Morrn Morrn förresten!

• MuffinsTönt

Asså, nu har jag letat på nätet efter det där stället som man kan fråga om avtal,lön,rättigheter/skyldigheter när man jobbar extra. Vet inte exakt vad jag är ute efter, men vill inte heller komma dit i em oförberedd.

Igår köpte jag en jättesöt Hello Kitty tunika från BikBok. Nu ser jag ut som en fjortis från Japan.

• Zozo

Haha.. jag har faktiskt jobbat i en kiosk och tro det eller ej, jag at väldigt liite godis da! Det blir ungefär som när man bakar hemma - man blir mätt bara av att se/lukta pa det!

Hej förresten! Jag överlevde helgen med svârföräldrarna.

• Zozo

Neh, vi hade knappt tid att ha det jobbigt.. de kom pa fredagskvällen och akte tidigt söndag morgon.. Det blev lite stressigt iom att jag kom hem först vid midnatt pa torsdagen men jag kunde ga lite tidigare i fredags sa det var ok ända..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!