• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

*pompom*
    Heja Muffinstönt!!!!

• viktualia

Heja Muffins!

Nenne och Zozo - min övningskörningsdebut begicks i en körskolebil i Lund. Sen övningskörde jag parallellt med min dåvarande pojkvän... i hans skruttiga gamla bil... fick motorstopp på trafikleden mitt i lördagstrafiken från IKEA i Kållered på väg in mot Gbg... och jag fick kanske igång bilen på femte försöket... gaaaaaaaaaaaaaaa fortfarande ångest!

• Telemarkgrrl

Hej heja Muffins i efterskott!! Hur gick det?

• MuffinsTönt

Tack, va söta ni e!

Det var "mindre ljust" än vad jag trodde. Har räknat ut att det blir ungefär 500kr i veckan för 2 halv dagar. Det låter litet men som student är man glad över vilken inkomstkälla som helst. Han fråga mig om jag kan tänka mig jobba lång tid fram över. Inte bara en månad o sen sticka. Jag har inte bestämt mig än.

• Oms

Hej tjejer!

för er som inte har "tjuvläst" granntråden kan jag meddela att jag idag fick ett exakt datum för kejsarsnitt - jag ska snittas redn näst mån dvs 26/11!! det blev en vecka tidigare än vad jag trodde så nu har jag än mindre tid m o hinna m allt... skulle ju göra så mkt min första lediga vecka men det e ju out of question now...

vi är ok m datumet förutom att dottern blir lidande, hade tänkt att vara mkt m henne nästa vecka och bla gå på bio o så men nu får vi skjuta det på framtiden... känns lite jobbigt! vill ju inte ändra hennes liv alltför drastiskt för då e risken för bakslag stor...

nu ska jag studsa vidare, har sååå mkt att fixa med...

kram till er!

• Telemarkgrrl

Wow, Omsan, det är ju inte ens en vecka dit! Det är ju otroligt spännande. Vet ni vad det blir för nåt?

• viktualia

Muffins - var det avtalsenlig lön?!?!

Omsan - jag förstår att du drabbats av vild tidspanik! Jag darrar bara av att höra din story. Samtidigt har du ju fått veta det i förväg, min bästa kompis födde sin dotter i vecka 28 och det var INTE planerat eller nån som hade kunnat gissa tidigare än några timmar innan....

• Zozo

Hejsan allihopa!

Wow Omsan.. ok vi pompomar för glatta livet da da??!!

Vickan, e det din kompis som har döpt flickstackaren till Equmenia? Näh, det KAN det bara inte vara... Det maste väl handla om det där ungdomsförbundet eller vad det nu var??

Muffins, det later inte mycket.. vare sig det är svart eller vitt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!