• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Zozo - ha ha ha.. du är den andra som frågar!! Självklart är det ungdomsförbundet och inget annat!

• MuffinsTönt

Gomorrn!

Oms
    Shit,det lät ju jätte spännande. Ska din man va ledig de första veckorna? Din dotter måste va jättenervös. Hon ska ju bli STORASYSTER.

Vickan
    Nope. Om jag gissar rätt på din fråga.

Julångest igen! Har fått höra att vi ska "fira" jul på julafton, bara för att EN person sa att det passar henne bäst. Jaha? Iofs ska vi inte behöva flytta på det bara för att jag inte kan. Det känns lite surt när vi andra har inte ens hunnit diskutera det. Så, det var dagens gnäll!

Ha det gôtt!!!

• MuffinsTönt

Vickan
    Equmenia? Hur uttalar man det?!? *ekumänia*

• viktualia

Muffins - är du verkligen säker på att du vill ha ett "olagligt" jobb... olagligy i meningen risk för svartjobb/inte avtalsenligt?!? Så dåligt med extrajobb tror jag inte att det är, så att du är "tvungen" att ta ett sådant.

Julångest - skitjobbigt. Själv vill jag börja planera alla träffar med vännerna under julledigheten, men jag inser att det är lite VÄL tidigt...

• Zozo

Vickan - Piehuh! Här har jag suttit och tyckt synd om flickstackaren i flera dagar....

Förresten kan jag da informera er om att maken hade fel. det räckte inte med en gang!! Naja, det var väl ganska skönt; jag vill gärna ha lite tid att vänja mig vid tanken om att vi KAN bli tre.. hu!! Jag kan ju börja nojja mig om nagra manader.
    Förresten sa talade jag om för systern att vi "kastat ankaret" över bord och hennes spontana reaktion var "Hehe, jag ska bli moster!" Nämen, stopp och belägg! Jag kan väl fa hinna bli gravid först!?

Vi har fatt var soffa och nu känns lâgenheten äntligen bebodd..

• viktualia

Muffins - det uttalas ekumenia

Zozo - kompisen som fick barn häromdagen gav dottern namnet Liv.
    och det där med att bli gravid... jaaa shittans... jag hänger ju verkligen i granntråden i den frågan... gaaaaaaaaa

• Zozo

Jisses! Nu har diskussionen om "hur man ska halla händerna när man gar in i kyrkan" kommit upp IGEN!! Jag far slag!! (Nagon sa att hon skulle halla blivande maken i örat... tyckte jag var ett bra förslag..)

• Telemarkgrrl

Vickan, varför ett q?!

Muffins, men när i himlens namn firar man jul om inte på julafton?!

Zozo, vad synd, det hade varit otroligt coolt om han hade haft rätt annars.

• Zozo

Hehe.. Telis.. ja, antingen far vi vänta ett ar sa att det blir pa var 15arsdag eller sa far det bli när det blir

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!