• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

hej Anne!
    *Drar in tårna*

• MuffinsTönt

Hej! Gick idag och pratade med gubben igen. Han kanske kan höja med 100-lapp om jag kan tänka mig jobba 3 stället 2 ggr. Jag tycker att det är fortf lite. Så jag sa nej, o han sa nej. Det var det! Känns lite lättad över att slippa ångesten. Samtidigt e jag lite ... va kallas det? ... nere. Känns som det var guds gåva till lilla muffins som alltid har pengabrist. Ni fattar!

Jaja, nu ska jag dämpa ångesten me choklad, kel o gosig filt.

Auf wiedersehn!

• viktualia

Godmorgon!

Muffins - sätt igång och sök "riktiga" extrajobb i så fall. Det är nog inte omöjligt, bara man spanar och lägger ner lite tid.

Idag - ska jag på anställningsintervju kl 12.30. gaaaaaaaaaaaaaaaa

• Zozo

Gomorron Vickan förresten! Oh, ska jag pompoma?? Vad är DET för en intervju??

• Telemarkgrrl

Zozo - kära nån, vad säger man?!

• Zozo

Ja du Telis.. Jag FÖRSÖKTE halla mig lugn och saklig men jag blir sa ARG pa inskränkta personer, var de än star i sina asikter. Jag menar: JAG ser inget ont i att nagon ANNAN gifter sig kyrkligt! Jag gillar bara inte när man försöker skriva mig pa näsan att jag ocksa borde gôra det. I synnerhet som jag verkligen vet var jag star vad gâller mitt troende...

• Telemarkgrrl

Jag tyckte att du lät väldigt lugn och sansad.

• Zozo

Aha! Da sag du inte när det rök ur öronen da...???

• Telemarkgrrl

Överhuvudtaget är människor som säger hur någonting ÄR istället för att säga att "så här tycker jag" j-ligt jobbiga!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!