• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Ok, nu har jag ringt o kollat upp. Lägsta lönen är visst högre än jag trodde. Nån tia mer, men ändå!

Kul att det gick bra Zozo!

• viktualia

Anne - backning är en sjuuuuuuk jobbig konst som jag fortfarande inte behärskar speciellt bra. så jag hejar på!!! heja Anne!!

• anne på grönkulla

Ja, jag har hittills i stort sett BARA fått göra styr- o manövreringsövningar..., här i långtbortistan så spurttränar de dessutom folk *vojvoj, hur ska detta gå???*

• viktualia

men konerna är väl till för att köras på *garvar*

det jobbiga med att backa är att tänka bakofram... sånt är inte jag nån stjärna på... och så får jag prestationsångest av att maken är expert på projekt som "backa uppför en backe med släp" och andra omöjligheter...

• nennesjuttioåtta

jag har nog hjärnan bak och fram för jag är säkrare på att backa än att köra rakt in i garaget...

• nennesjuttioåtta

då blir jag skelögd och flärpar i med backspeglarna.

• viktualia

Nenne - fniss fniss... det måste vara en del i diagnosen "Nenneknäppis".... hihihi.... själv är jag Vickandum och får inte in precisionsbackning bland mina färdigheter...

• nennesjuttioåtta

haha, det kanske är för att jag litar mer på spegeln än mina ögon

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!