• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Anne - ja shit vad med lustiga gamla bekanta jag har hittat på FB... det är nåt alldeles sanslöst!!! Gamla lägenhetspolare som jag inte hört ett knyst från sen december 1998 är återfunna! Skojigt med RÄTT mysko känsla!

Jenba - jag packade för att jag dels ska träna på lunchen idag och dels ska till Sthlm över helgen för sammanträden och jox.

• jenba

skoj! det var hurtigt av dig att träna!! tummen upp bara för det! :D

• viktualia

Anne - ha ha ha ha ha just det! men gamla klasskompisar är mer väntat att de ska hitta mig eftersom jag fortfarande har vissa kontakter i Ua (dock inte med speciellt många klasskompisar). Värre är det med folket som jag råkade hamna i samma lägenhet som i bortre änden av landet en termin för snart tio år sen.... ehum...

• viktualia

Jenba - tack! Jag har en kollega som tjatar på mig att jag ska hänga med på lunchgympan! Mycket bra! Att träna är en del i mitt störtseriösa bantningsprojekt! Senaste nyheten på den fronten är att jag köpt en present till mig själv för att belöna mig, nu när jag klarat 20 kg ner!

• viktualia

Anne - jaaaa inte en aning... jag har börjat filosofera över om man borde se till att skaffa ett så stort hus att det fick plats lite träningspryttlar hemma.. men jag vet inte... svårt värre! Lunchvarianten funkar rätt bra, men det går åt rätt mycket arbetstid åt det...

Man kan ju grubbla över när man ska hinna leva i största allmänhet?!?

• jenba

träna mer är ett ständig punkt i min nyårslöften....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!