• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Äsch - det finns frukost här! gröt, mackor eller päronfil - det är bara att välja! Flera sorters pålägg kan vi stoltsera med också!

Nån som vill ha påfyllning på vinet?!?! Eller har ni däckat i respektive soffa?

• Telemarkgrrl

Åh, jag har problem med nätverket och jag måste plocka fram och stryka kläderna till festen vi ska på imorgon så nu loggar jag ut. Natti natti wherever you are!

• nennesjuttioåtta

hej hej heeej!
    Lite bladig efter en flaska mousserande tillsammans med den hemkomne maken (till förrätt ugnsgratinerad chévre med honung och pistagenötter på ruccolabätt, varmrätt citronpepparlax från DALARNA med räk -och avokadosallad samt potatis och sen spårade vi ur till efterrätten och öppnade en påse Tutifrutti choko)

har ni fest eller?

*rosig på kinderna efter hett sex i köket* eeehehhöhöehöehöehöehö

• nennesjuttioåtta

vad mysigt ni verkar ha det! Så komemr jag här in och pratar lite för högt och bräkigt. Kram på dä höninini!

• viktualia

Nenne - vilken torsdagssupé!!!! Häftigt!

Jooo men jag är fortfarande festsugen - så jag skickar över ett stort glas vitt till dig och tar själv en rejäl slurk ur mitt nyligen påfyllda!

• nennesjuttioåtta

*smuttar*
    mmmmh friskt med en ton av ananas och fläder

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!