• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Jaaa ibland när jag tänker på er goingar så blir jag helt varm, tänk att så mysiga människor hamnat i samma tråd på BT lagom slumpartat! Alla er jag träffat IRL är ju ÄNNU trevligare än vad man kan gissa från trådpratet!! hihi!

Fingertips med Roxette -

jag kan förresten fixa lite tortillachips och hommus om nån är sugen?!?!

• Telemarkgrrl

Ja, ni är så goa allihop! Det är inte alla trådar minsann som har så mysig stämning.

Hommus är inte riktigt min grej, du råkar inte ha lite guacamole där hemma i skåpen?

• Telemarkgrrl

jaaa - trådkram!

kraaaaaaaaaaaam!!!

• viktualia
    Big Hug 2*trådkrammys*

guacamole - varför inte?!?! jag kan ta en liten språngmarsch till konsum och shoppa lite! jag har ju storfrämmande på gång!!!

(dessutom slipper jag hjälpa maken att kånka in vinterdäcken i bakluckan då)

här är det 3 minusgrader.. men språngmarscher är väl alltid nyttigt!!
  • Telemarkgrrl

Åh, du är så snäll, Vickan! Kan du inte köpa lite lite ostbågar på samma gång? Jag vet att det är en massa onyttiga kemikalier men det är så gott.

• viktualia

Ostbågar ska bli!

Och Anne - som saknar svensk mat - vill du ha nåt särskilt innan jag galopperar iväg?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!