• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Ms K

morgon morgon

sis - berätta! nu bums! :-d

• Ms K

voj voj - julen ja. Nåväl - lutar nog åt samma som vickan, när kottar poppats får det bli nya seder, då kan man ju inte flänga runt som det är nu!

• Ms K

Åh - telis: Hur gör man för att få nya gubbar som den?

• Telemarkgrrl

Ms K, du behöver ha Firefox. Har du det?

• Sister of the Night

*ler från öra till öra och myser med lätt blossande kinder över visat intresse för min hemlis *
    Kan inte säga ju! Jag får nog smita in på msn...

Men vänta nu - Tvillingar? Hoppa? Häck? *kliar sig i skallen så lössen flyger irriterat* Vicken Sanna? *avslöjar sin gravt usla koll på sportvärlden*

Men alltså, julen... kan ni också känna ett sug efter att till exempel få agera volontär på julafton och servera hemlösa/ensamma jullunch? Att få borra ner hjärtat i själva grunsessensen av julbudskapet och få göra något snällt för andra?
    Jag kan verkligen längta efter det... Den är så långt mycket mer än det man kan se, och ta på.

• viktualia

Godmorgon!

Igår kväll påpekade maken lite fint att om jag byter jobb kanske jag inte kan räkna med att kunna härja fritt på nätet på dagarna... ehum... *glurp* shit vilken omställning det skulle bli... ujuj...

• Telemarkgrrl

Vickan, kanske inte fritt men många här inne lyckas ju kombinera ett sunt (hahaha) användande av BT och jobb.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!