• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • jenba

nämen vad roligt!!! grattis grattis!!

viktualia skrev 2007-11-14 12:40:32 följande:
    Jag är gift med min internetdate minsann!!!
  • viktualia

fniss... jaaa alla sätt att träffa prinsen är bra utom de dåliga... Internetdate kan alltså också funka.. även om det för med sig en del krångel av typen bostadsort.... har MÅNGA gånger suckat och önskat att maken växt upp 5 km ifrån mig istället för 50 mil....

• MuffinsTönt
    viktualia skrev 2007-11-14 12:40:32 följande:
    Jag är gift med min internetdate minsann!!!
    Jag är ihop med min!
  • jenba

jo det kan jag tänka mig. men ni verkar ha löst det ganska bra ändå? på det bästa sätt just nu?

• viktualia

jenba - att vi bor mittemellan är en ren slump. Maken hade jobb i hålan innan vi träffades. Men visst är det helt ok. Men bra.. hm... njaaa så långt sträcker jag mig inte.. hahahaha

• viktualia

ååååå jag har just gjort en telefonintervju... och när frågorna var besvarade spårade vi över i VÄRSTA Uppsalapladdret.... *hem ljuva hem*

LaughingLaughing

• jenba

:D det var ju roligt at höra! det är alltid lite kul att kunna pladdra lite då och då. sånt behöver man verkligen göra!

denna tråd är väl en bra exempel på det. var det någon rolig uppsalabo då? hihihihih för det är ju dem alla ;) ihihihihihi

• viktualia

Fniss fniss.. jaa det var en trevlig Upsaliensare - som vi ju egentligen heter.. hihihi... Tur bara att jag lyckades genomföra intervju innan vi spårade ur, det var ju ett jobbsamtal!!!

• Oms

tjena tjena!

julen ja... ja tänk om man visste hur man kommer att må då? även om förlossningen har gått bra och man har kommit igång m amningen så vet man ju inte om barnet får kolik samt VAD jag kan äta som ammande mamma (choklad brukar vara uteslutet) så det där m julmat får man se först då -s kaman ta chanse och äta vad man vill för att sen ha 3 timmars hysteriskt skrikadne på kvällen eller ska man köra enklare varianten och knappt känna att det e jul???

mamma kommer till mig, maken, dottern och bebis. det är julafton sen annandag jul ska vi all till min bror och fira m hans barn och fru samt hennes mamma syster + man systerbarn o systerbarnbarn. Ytterliggare en bror m barn till mig kommer att komma dit - det ska bli kul och jag hoppas att jag mår bra och orkar. vi träffas alla enbart på julen och när ngn fyller jämt så det är ngt man ser fram emot.

Nu har jag pratat m aurora BM - hon ska kontakta en förlossningsläkare som ska ge mig en tid till snitt. hon hade kunnat boka direkt men då jag var på tillväxt ultraljud idag och bebisen var så pass stor så e man inte helt säker på när bebis egentligen ska födas.... gaaah! jaja, jag får vänta på besked i ngn dag till...

nu ska jag jobba vidare

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!