• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Muffins - näee det är INTE självklart! Man ska hitta en lösning som alla mår bra av och trivs med. Jular är förknippade med SÅÅÅ mycket ångest hit och dit. Så fundera över vad du verkligen VILL och vad mr G verkligen vill och skit i alla "tyckare"

Jenba - åååå då vet jag nog exakt var ni bor! Störtmysigt! En av mina klasskompisar på gymnasiet bodde där! Lagom nära till det mesta!

• jenba

fast iår blir lite speciellt eftersom min morfar dog för någon månad sen så mormor kommer och sover över hos mina föräldrar där vi firar med släkten. så vi kommer äta frukost hemma hos min familj och sen runt 12 åker vi till hans familj och sen åker jag hem till min familj runt halv 3 för då kommer resten av min släkt och så kommer sambon senare på kvällen..

• jenba

men vad kul!!! ja vi trivs jäääättebra där... det är verkligen nära till allt, till centrum men ändå lite avsides så man inte behöver bo med alla andra också ;)

viktualia skrev 2007-11-14 11:10:51 följande:
    Muffins - näee det är INTE självklart! Man ska hitta en lösning som alla mår bra av och trivs med. Jular är förknippade med SÅÅÅ mycket ångest hit och dit. Så fundera över vad du verkligen VILL och vad mr G verkligen vill och skit i alla "tyckare"Jenba - åååå då vet jag nog exakt var ni bor! Störtmysigt! En av mina klasskompisar på gymnasiet bodde där! Lagom nära till det mesta!
  • viktualia

Nej jag ska på anställningsintervju NÄSTA onsdag, den 21/11.

Nenne - fan vad bökigt med husaffären men skönt ändå! husaffärer är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bökiga!

• viktualia

Är för övrigt SJUUUUUUUUUUUUUUUUUKT avis på alla som har bådas föräldrar inom rimligt avstånd. Mellan makens och mina resp föräldrars boplatser är det 50 mil...

• jenba

ok.... för många onsdagar att hålla reda på hihihi lycka till på den iaf...

viktualia skrev 2007-11-14 11:14:09 följande:
    Nej jag ska på anställningsintervju NÄSTA onsdag, den 21/11.Nenne - fan vad bökigt med husaffären men skönt ändå! husaffärer är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bökiga!
  • nennesjuttioåtta

våra föräldrar bor ju iofs 15 mil ifrån varandra så att dela dagen är ju inte aktuellt. Min morfar dog ju nu i höstas också och vi har alltid varit där mellan 11 och 17. I år ska vi nog vara hos en morbror, får se hur länge han står ut med oss alla. Vi brukar vara runt 20 pers och det blir rätt intensivt.
    Min mans familj äter själva kl 15 sen går vi till hans kusiner och delar ut julkpappar och fikar och sen tar eländet inte slut förrän man är aldeles slut. Jag hade hellre ätit tillsammans allihopa men det är för mycket pommac-rättvisa där för att det ska funka (midsommar är ju ett evigt tjat om vems karott med köttbullar som är vems) Pah!

• jenba

oj hjälp!! det är många mil.... det måste ju typ ta 6 timmar att köra?

• jenba

men om du inte trivs där ni bor nu, kan ni inte kika på städer som kanske ligger lite närmare familjen? eller vad det problem med jobb då?

• Telemarkgrrl

Bah, prata inte om julen! Jag har ingen familj att åka till och min man (vars familj vi brukar fira med) vill inte åka dit i år. Han vill stanna hemma och ha det mysigt istället men jag är rädd för att om vi gör det så kommer min mans familj att tro att det är jag som inte vill och håller deras älskade son borta. Dessutom vill jag fira fetjul med svårisarna och julklappar och gran och köttbullar och glögg och julpynt och knäck och ett alldeles ÖVERDÅD av julmusik. Inte bara sitta hemma i vår sunklägenhet med köttbullar från Scan och en granne som håller på att få lungenfysem och hostar upp lungorna två gånger i minuten.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!