• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

hej tjejer....

har missat massor som vanligt - att det ska vara så typiskt att man helt plötsligt måste jobba för lönen

Msk - kul att se dig här igen!!! vi har saknat dig!! synd på kraschlandningen me ni verkar ha hittat den svarta lådan och går/ gått igenom vad som gick fel häng kvar här för förr eller senare behöver du hjälp o inspiration av ett gäng ganla BT-ister...

har fullt upp å jobbet (som Vickan mkt riktigt har koll på) och måste fortsätta jobba nu en fruktansvärd halsbränna och grym sömnbrist till trots

tjigneling!

• viktualia

Anne - det fanns en planritning långt ner bland bilderna! Klicka på "alla bilder" och scrolla en bit ner!

Omsan - hoppas att du inte jobbar hårdare än vad du pallar med! *kramar om jätteflodhästen*

• MuffinsTönt

Jo, Jag tänkte just på vår käre Sis. och Oms!

• viktualia

anne - jag har skickat ett meddelande på Facebook

alla - jag hade tänkt att skriva nåt precis när jag skulle dra hemåt, men då tvärstrejkade verkligen BT LÄNGE.... så det blev ingen "på väg hem från jobbet"-hälsning... inte för att nån saknat den men jag surar över att BT låg nere så länge!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!