• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Ms K

hej hej mrsO tack också - jo, nu känns det lugnt! Klart vi klarar oss

Mysigt med huspyssel

• Telemarkgrrl

Usch vad jobbigt det där lät, Ms K!! Verkligen skönt att höra att ni är på väg åt rätt håll igen!! Och verkligen skönt att du är tillbaka här hos oss igen, vi har saknat dig så!

Ms K och Omsan - ska vi inte försöka få till en lunch innan Omsan försvinner iväg till mammagruppen, babysim och BVC-besök?!

• viktualia

Matskedsgumman - ååååå MASSOR av kramar!!!! Det låter som du behöver ett gäng. Måste tyvärr skriva att det inte känns helt otippat att ni kraschat - både arbetsbelastning och distansrelation kan ju tära på vilken normal människa som helst. Skönt att höra att ni inte gett upp, utan bara skjutit upp planerna. Och visst får man hänga här utan att ha bröllopsplanerarplaner... särskilt i den här tråden! Själv har jag ju nyligen passerat makens och min 1 åriga bröllopsdag och borde dragit härifrån för evigheter sen...

Jopp... tråden har börjat få nån slags slagsida mot "klubben av tjejer runt 30 som kanske vågar skaffa barn" - VÄRLDENS läskigaste klubb.... isch! I klubben finns just nu: Telestubben - som kämpar väldigt aktivt, Zozo och MrsO som slutat skydda sig och jag själv som kommer sluta skydda mig inom nån månad - jag vill banta klart först.

*stora välkommen tillbaka-kramar*

• Ms K

Ni är världsbäst tjejer! Verkligen, världsbäst!
  • Ms K

ÅH vad jag håller tummarna för er alla 4!!! + + + +

• Telemarkgrrl

Tusen tack för hållna tummar! Säger som Vickan, det är sjuuuuuukt läskigt trots att vi försökt länge och man borde ha vant sig vid tanken.

• viktualia

matskedsgumman - och jag håller alla tummar i världen för att både herrn och du ska få må BRA, bo på samma ställe och ha en bra relation som båda mår bra i! *kramar om*

Är du tillbaka i Sthlm - eller vilken landsände hittar man dig i? Har du nån sysselsättning?

• Ms K

hihi - fattar att det är läskigt! Är så imponerad över er!!!

Jaaaaa! vickan! Det vill vi med Och det kommer vi nog göra med! Hyser stort hopp och tilltro till det *kramar tillbaka*

Just nu är jag i sthlm tom söndag/måndag. Då åker jag till malmö i ca en vecka. Sen upp till vma fram till nyår iaf. Ska bli nice med snowboard och skoter mellan pluggvarven!

Så telis! Jag hänger jättegärna med på en lunch om vi kan hitta nån dag i veckan (utom fredag då min kollega disputerar) som fungerar för er? Ska vi maila omsan och kolla kanske? Är hon hemma nu sista tiden kanske, isåfall kan vi ju masa oss iväg åt hennes håll Vore mysigt att träffa er störtsköna härliga girls en sväng!

• Telemarkgrrl

Åh men då är det ju riktigt bråttom att få ihop en lunch. Jag sms:ar Omsan och kollar om hon vill och kan någon gång i veckan!

• viktualia

Matskedsgumman - fniss.. näeeedu.. Omsan jobbar som en tok och har förtielva projekt på gång som vanligt. Beräknad ankomstdag är nån gång i början av december och än så länge jobbar hon som en tok. Hur som: det låter som en bra idé att ni tre ska luncha, är så avis att jag hoppar baklänges men tycker mest att fröken Msk ska få lite positiva BT-vibbar av damerna T och O!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!