• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • jenba

jag undrar vad man kan köpa till sin käre gamle far??hmmhmmh

• Pela Pela

Min käre gamle far fick gåstavar av mig...han fick dom dock tidigare för att han skulle komma ut.
    Jag vet precis vem jag fått min slöhet rent motionsmässigt ifrån...*ler*

Nej ni flickor! Nu struntar jag i detta och drar mig...

KRam på er och ha en underbar skön helg!

• MuffinsTönt

Vi hade Fars Dag-middag förra söndan. Grabben gav sin far en bok. "Mannen som dog som en lax" heter den.

• jolisa

hej, nu är jag tillbax precis innan snöovädret hann komma. Puuuh.
    Loggade aldrig ut, om ni undrar....

Det blev iallafall ett par tjocka vantar, som barnen ska ge honom. Det behöver han.

Och så kommer min mor o far imorgon, ska laga go middag å göra tårta till Micke o pappa. Mums mums.

Nu ska jag ner å laga kebab o pommes.

Kram kram.

• Zozo

Neh jag brukar inte köpa ngn present men jag brukar ringa iaf när det är fars/morsdag

• Ms K

Hej!

*smyger in tidigt en söndagsmorgon då ni säkert ligger och sussar sött hela bunten - så jag kan dölja min rodnad litegrann i alla fall. Skäms lite för att jag inte visat mig på en hel månad * Tack vickispickis för pepp-sms att komma hit igen !!!

Saken är den att vi hade en "liten" kris om man säger så. Kraschade rätt rejält bägge två + tillsammans, men har iaf tagit oss upp en bit nu. Och nu kommer alla säga i kör "VA? Matskedsgumman krascha? nämen, hon som alltid tar det så lugnt! Vem kunde tro det?"

Hursomhellst så känns bröllop nästa sommar faktiskt riktigt avlägset (just nu, vem vet, men troligtvis inte iaf) och det var bara föööööör sorgset att surfa runt här innne. För tro mig jag har i alla fall försökt, hur nere jag än var sann BT-ist eller hur, t.o.m. i mina mörkaste stunder . Familjer är informerade och allt avlanerat. Så satsar vi på att flytta ihop till våren i en gigantisk, minst 4a - hellst 5a ist. Nåväl - det blir säkert bröllop förr eller senare, även om det inte blir just när vi hade planerat det nu. Så jag kanske får hänga här ändå *snälla*

PS: Just ja! Alltså - jag är tillbaka i sverige nu! well, komplicerad historia med många ingredienser men så är det i alla fall .

Kramar i massor på er allihopa! Jag har faktiskt saknat er även om jag inte vågat mig hit!!!

• Ms K

Ok: Det här kanske hör hemma i granntråden eg, men eftersom jag inte florerar där (pga påtagligt frustrationsväckande, nästintill provokativa samtalsämnen ) så först ut blir:

1. OMSAN? Hur är allt? Vet nån? Typ bara nån månad kvar nu va? stöttekramar i massor!
    2. Va? Telis - +jakt? coolt! *håller tummarna*
    3. VA? Vickan Läste jag rätt? är det samma funderingar för dig? Coolt isf!

Ååååååh jag blir avis Men den som väntar på nått gott

• MrsO

Heeej MsK! Kul att se dig! Hoppas allt löser sig för er.

• MrsO

Hoppas alla ni andra också har en bra helg!

Här roar vi oss med huspyssel... Återbruket nästa!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!