• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

godmorgon lite sent... jag försöker reda ut lite kaos och det tar lite tid....

Zozo - HAHAHAHA... en sån knäpp idé!!! hihi!

• Telemarkgrrl

Jag undrade just var du var, Vickan!

Ja, det där med fotot var ju lite galet.

• Telemarkgrrl

Var är Sis förresten?! Jag saknar henne.

• jenba

godmorgon härliga fredag och härliga tjejer! :D

hur mås det idag?

• Pela Pela

Hallå tjejer!

Så Zozo är i skaparbranchen? Skoj, jag håller tummarna för att maken får rätt *s*

Har inte hunnit läst i fatt sedan sist så jag hoppas ni alla har det bra.
    Själv har jag varit borta så mkt så det har inte funnits någon tid att titta in här...
    Sist jag var här hade jag ingen röst (stämbandsinflammation) och nu har jag ingen hörsel (öroninflammation så ung? som man är).
    japp, jag suger åt mig det mesta just nu *ler*

• Telemarkgrrl

Men hej Pela!!

Fy för öroninflammation! Jag hade det mycket som barn men slipper det nu för tiden som tur är för det gör ju ONT. Har du fått penicillin så att du blir bättre snart?

• jenba

oj då.... skönt att det är fredag då så får du vila lite i helgen? :D
    Pela Pela skrev 2007-11-09 10:34:47 följande:

Hallå tjejer!Så Zozo är i skaparbranchen? Skoj, jag håller tummarna för att maken får rätt *s*Har inte hunnit läst i fatt sedan sist så jag hoppas ni alla har det bra.Själv har jag varit borta så mkt så det har inte funnits någon tid att titta in här...Sist jag var här hade jag ingen röst (stämbandsinflammation) och nu har jag ingen hörsel (öroninflammation så ung? som man är).japp, jag suger åt mig det mesta just nu *ler*
  • Zozo

HEJ PELAN!!! Och god morgon jenba!

Ha! Jag och Telis har alltsa delat pa en portion öroninflammation! Jag hade det aldrig som liten, men Nu far jag det sa fort jag aker pa semester till varmare länder..

• viktualia

Näämen HEEEEEEEEEEEEEEEJ Pela! Skoj att se dig här!!!

Öroninflammationer hade jag på löpande band när jag var liten... SEGT!!

I skaparbranschen är vi många... åtminstone snart... MrsO kom ur den garderoben häromdagen, Zozo har precis kastat sig ut för stupet och själv står jag precis och sträcker tårna över gränsen och funderar på om jag vågar...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!