• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

anne på grönkulla skrev 2007-11-08 16:06:00 följande:

Nä, kontor. way off, alltså. Förhör vickan, så får du veta mer... men du är helt fel ute. Grabbar finns lite överallt, kan vi väl säga.
    GÖÖÖR de????
  • anne på grönkulla

vi ser polerade ut i kostym, typ, men har så högt tempo o så mycket internsnack att vi låter hårda i tonen.

Typ.

Men såna ord säger jag INTE! i verkligheten - bara med er där jag känner mig trygg...

• viktualia

Nenne - du får maila mig så ska jag avslöja lite detaljer om Anne.. hihi!

Place att åka till: Den var inte helt lätt... hur gamla är ungarna?!

• nennesjuttioåtta

jag vill veta ALLT! HAHAHAHAHAHA!!!!

Om ALLA!

Så slipper jag Facebook.

• Telemarkgrrl

Ska ni åka då när han fyller år eller senare?

• viktualia

skicka ett mail till min vanliga mail så ska jag skriva ett EPOS om alla trevliga BTister.. hihi!

Åk till nåt trevligt ställe med god mat utanför Södertälje, gå sedan på Sydpoolen och bada och till Torekällberget och titta på djur.

• anne på grönkulla

Bra, jag pratar inte så gärna om det här på öppna nätet. Men jag får sätta mig en del i respekt hos en massa grabbar som mest ser varann som sagt, ändå. Det går nog helt ok. Men inte med riktigt så grova ord, live, som sagt - men käfta lite får man lära sig.

• viktualia

nu drar jag till min ekofrissa och blir snygg i håret! (är just nu så risig i skallen att jag har fläta för att dölja hemskheterna)

kram på er alla!

• nennesjuttioåtta

jag har mailat dig, Vickan, men du kan svara nääär du vill så att du grundligt kan gå igenom alla.

Telis
    Vi ska åka precis då efter nyår.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!