• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Ja, Vickan, hur många små vita piller har du kvar nu?

• viktualia

vaknade med ångest i natt och låg vaken i evigheter och grubblade om jag verkligen vågar... det är så mycket som sätts i svang om jag skulle bli gravid... vet ju inte om jag har nåt jobb att komma tillbaka till, känner inte en kotte i hålan, måste flytta och dra på oss högre levnadsomkostnader trots osäkerheten med min sysselsättning, kanske måste fortsätta pendla sen (om jag får tillbaka mitt nuvarande jobb) osv osv osv

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• MuffinsTönt

Själv har jag förträngt det där med tidbeställning hos ungdomsmottagningen.

• Pela Pela

Jag var också ett öronbarn när jag var liten men då gjorde det förskräckligt ont, det har det inte gjort denna gång så därför blev jag så förvånad när läkaren sa att det var problemet till att jag inte hörde *s*

Härligt, vilka tuffingar ni är tjejer! Håller tummarna för er allihop och självklart Vickan ska du hoppa över stupet.
    Det kommer gå så bra så!!!

• viktualia

Telestubben - min sista karta tar slut söndagen 19/11. Vad som händer sen tänkte jag förhandla med maken om i helgen. Bantningen är ju inte färdig, har 10 kg kvar att bli av med.

• Telemarkgrrl

Vickis, jag förstår verkligen att det känns jättejätteläskigt men allt sånt där med jobb och bostad och pengar ordnar sig. Om du kände att du verkligen inte vill ha barn så skulle det vara en annan sak men nu när det mest är dom praktiska sakerna (och själva förändringen) du är orolig för så är jag totalt säker på att alla dom sakerna kommer att ordna sig eller inte spela någon roll när du väl har det där lilla knyttet i famnen.

• Pela Pela

På tal om barn så träftade jag i tisdag en arbetkamrat som sedan två veckor tillbaka är nyblivien mamma. Dom har kämpat att få barn i 8 års tid och fick hjälpa naturen lite på traven för att lyckas men jag tror heller aldrig att jag sett en lyckligare mamma.
    Jösses så hon strålade!

• viktualia

Det är mest att jag känner mig hemskt ensam i världen i någon mening... det är min sysselsättning som hotas och det är jag som inte känner mig hemma i hålan..

... fick verkligen tokångest i natt så det blir ett djupt samtal med maken i helgen....

• Sister of the Night

*glider in på ett smsbananskal*

Halloj i tråden!

• Telemarkgrrl

Vem vet Vickis, om du är mammaledig i hålan kanske du lär känna lite mer folk?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!