• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt
    Oms skrev 2007-11-08 15:19:08 följande:
    Sängen, ja- visst är det där man är som mest men herregud man är väl inte alltid i sängen när andan faller på? och sen tycker jag att det e bra trist om man börja m förspel ngnstans för att sen bryta och gå in i sovrummet bara för att...
    Men Oms, folk går ju förbi utanför vardagsrummet!? Får väl erkänna att vi är trista då. Eller Grabben iaf, för det är HAN som insisterar att ska flytta på oss. Jag hänger bara med!
  • viktualia
    men Vickan menar du att ni bara är i sängen? inte ens duschen, eller soffan eller så?
    Japp! bara i sängen! Inte i soffan - för trångt, duschen - också för trångt. så jag får väl stå för pensionärsgänget.... vi har BARA sex i sängen. Förspelen börjar sällan nån annanstans heller... så trista är vi.
  • Telemarkgrrl

nej att bara ha sex i sängen- det kommer jag nog aldrig att ha och jag har aldrig mött ngn man som bara vill det heller
    Vilken tur att jag har gjort det då.
  • viktualia
    Telemarkgrrl skrev 2007-11-08 15:34:05 följande:
    Vilken tur att jag har gjort det då.
    fniss fniss.. jag håller med dig, Stubbis!
  • nennesjuttioåtta

Anne
    asterisker eller inte, jag blev bara chockad att det ordet kom från någon annan än mig, ni verkar så ordningssamma här inne.

AAAh det är klart att det är skönast i sängen, men om man inte är där, måste man gå dit då? Nä, fånga dagen! Sen är det lite spännande om någon skulle råka se.

• anne på grönkulla
    Jag är nog grövre i munnen är i livet, eller hur jag ska uttrycka det! Jag jobbar ju för sjutton med "grabbarna grus" o måste kunna hålla jargongen uppe...
  • nennesjuttioåtta

aaah.. I see. Då är du rätt luttrad! Men ditt namn låter så oskuldsaktigt så jag blev lite chockad.

Hmmm.. vad jobbar du med då? Är du på ett bygge???

• anne på grönkulla

Nä, kontor. way off, alltså. Förhör vickan, så får du veta mer... men du är helt fel ute. Grabbar finns lite överallt, kan vi väl säga.

• nennesjuttioåtta

En helt annan sak, min käre pappa fyller 60 runt nyår och mamam undrar om jag har några idéer på om vi ska åka iväg någonstans, alla barn och barnbarn. Men jag har inga idéer... Det handlar inte om någon Thailandsresa direkt, mina föräldrar har det inte så fett. Och inte mina andra syskon heller, en pluggar och den andra jobbar deltid och har två barn. Men någonstans i Sverige, eller kanske en kryssning (fast ena systern är båträdd, men jag kan surra fast henne). Har ni några förslag på något trevligt ställe där vi kan äta god mat och slappa, kanske bada och där barn får vara med? Tack, tack!!!

• viktualia

Nenne - fniss fniss fniss... jag som vet vad Anne jobbar med kan inte låta bli att garva en massa..... Laughing 6

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!