• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

jag blir så lätt beroende av sånt där så då är det lika bra att hålla sig därifrån. Sen gillar jag att vara anonym. Å så är DU där. fast det kanske inte var så högt odds på det.

• nennesjuttioåtta

altså, det där lät ju jättetokigt.
    jag menar ju att du brukar vara den som mest är anonym här.

• viktualia

Nenne - jag VAR anonym förut, numera ids jag inte riktigt...

På Facebook kan man hitta Zozo, Telestubben, Muffins, Anne på Grönkulla och div glada gökar från granntråden dvs AM, Mugglan, Piggelin, Brudsommar och Vänner!

• nennesjuttioåtta

ååååh det vore ju onekligen intressant att se hur de ser ut och vad de heter...

• nennesjuttioåtta

men... Nej. Jag tänker inte. Göra det.

• viktualia

Nenne - så går det när man inte vågar sig in på FB, man missar en massa smaskig info... hihi!

• nennesjuttioåtta

hmmm. Dumt att man inte ens kan tjuvkika på folk!

• viktualia

Men Nenne - man kan ju logga in och tjuvkika.. hihi... och sen väljer man ju väldigt mycket själv hur synlig man är där inne....

• nennesjuttioåtta

men hur kan man titta på andra utan att skicka en förfrågan? Maken har ju... mooahahahaneeeeeeeeeeeej jag är inte intresserad!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!