• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

tellis
    det kan lika gärna vara jag som är hör till de där 10% ...

• MuffinsTönt

På tal om grannarna... Dem har ett MKT högre tempo än oss. Försökte tjuvläsa där ett tag men fick ge upp pga Duracell-inlägg. 10 sidor PER dag?!?!?!

• Zozo

ah men Muffins; det är bara för att vi alla är duktiga och jobbar just nu; Vi har haft ett all-time-high med ÖVER 10 sidor om dagen!

• viktualia

Precis! Under vissa perioder var vi ju klart värre än grannarna... ha ha ha...

Att det går så fort där beror ju dessutom på att det är fler personer som hänger där än här.

• Oms

ja det var en period då man kände stres om man jobbade i en timme för då hade man missat såå mkt snack! vi var ju helt otroliga där ett tag *saknar lite* fast det här e bättre för min arbetsmoral helt klart

• viktualia

Omsan - håller helt med! min arbetsmoral har förbättrats! särskilt när jag tänker tillbaka på förra hösten (när den här tråden var som värst).... då hängde Nenne och jag dessutom i oktoberbrudtråden och jag härjade sanslöst på BT....

• jenba

hihihihihihihi

och det gör du än idag ;D

viktualia skrev 2007-11-07 14:22:00 följande:
    Omsan - håller helt med! min arbetsmoral har förbättrats! särskilt när jag tänker tillbaka på förra hösten (när den här tråden var som värst).... då hängde Nenne och jag dessutom i oktoberbrudtråden och jag härjade sanslöst på BT....
  • viktualia
    jenba skrev 2007-11-07 14:34:21 följande:
    hihihihihihihioch det gör du än idag ;D
    Nääeee inte i NÄRHETEN av hur jag höll på då! LOVAR!!!
  • jenba

hihihihihihihih

viktualia skrev 2007-11-07 15:04:30 följande:
    Nääeee inte i NÄRHETEN av hur jag höll på då! LOVAR!!!
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!