• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • jenba

nu såg jag! karlskoga!!!! varför bor du där ofrivilligt? :(
    hmm

viktualia skrev 2007-11-07 10:58:15 följande:
    Jenba - cooolt med Uppsalabo! Det är jag i själ och hjärta... även om jag inte bott där sen studenten för 11 år sedan. Jag är Norbybo så det så! *fnissar och längtar heeeeeem*
  • viktualia

jenba - kärleken den kärleken... den kan få en till mysko saker... tex flytta till Karlskoga...

och japp jag hälsar på OFTA!

• jenba

viktualia- så bra! bor hela din familj i uppsala då?

• jenba

hallå hallå! (eko eko eko) hihi

är det någon där!???

• nennesjuttioåtta

telistubben
    jag skulle gärna ha en längre överkropp, för allt samlas runt magen och det ser ut som att någon slagit mig hårt i huvet vilket resulterat i förlust av 2 dm. Fast jag jobbar på det, är i en träningsperiod nu! Lagom till skidsäsongen!

jenba
    hohoooooo

zozo
    hej vännen! Har du börjat skjuta skarpt! Lycka till!!!

Jag åkte 11 mil enkel resa igår för att sätta på maken i en bil eftersom jag råkade få utslag på Äl-stickorna. Jaaa, jag vet. men nu börjar jag bli smått desperat för att slippa fylla en burk som står på köksbänken med vaniljsås...

• MrsO

Jag måste erkänna att jag också platsar på listan "vi-som-har slutat-med-preventivmedel"... *huga*

• Telemarkgrrl

MrsO skrev 2007-11-07 11:33:52 följande:

Jag måste erkänna att jag också platsar på listan "vi-som-har slutat-med-preventivmedel"... *huga*
    Hahaha, vad roligt, en till!
  • nennesjuttioåtta

baby-booom i tråden, härligt!

• viktualia

jenba - japp! föräldrarna i Norby, mormor i Eriksberg och brorsan med dam i Luthagen

MrsO - shit!!! du också!!! jaaa kära nån! Det är nåt med åldern....

nu är det lunchdags!!

• MrsO

shit, var ordet... Jag är chockad själv, kan man säga...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!