• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • fru AM

Hej Telis! Nej - jag har inte kollat "jobbmailen" ... Jag inboxar dig min andra, just nu bättre, mailadress (men kollar givetvis jobbmailen så att jag hittar ditt mail.

• MuffinsTönt

Åhh! Jag dansar på smååå rooosa moooln. *lalala* Idag vaknade jag med huvudvärk, förkylning,fick problem med tull o annat skit. MEN så tog grabben mig ut på bio med middag. Iofs gör vi det ofta men inte när man har en blädag o behöver muntras upp. Min söta Grabb! Nu är alla problem borta! (tullgrejen e kvar men det fixar jag imorrn)

Jag har ingen aning vilket skydd jag ska ha. Har hört mkt ang hormonpreparat så jag är lite skraj. Å andra sidan har ajg ingen aning om vad det finns "där ute". *argghh*

• Lady o Lufsen

Nämen tellis- du har inga egna skitungar va!??

Gå till apoteket och köp en luskam...kamma över ett vitt papper eller i handfatet...har du en lus eller flera så köper du lusmedel och kurar dig. En baggis!

Flatlöss kan smitta i all kroppsbehåring, kan till och med sätta sig i ögonbryn och ögonfransar men det här är huvudlöss och stannar då snällt i hårbotten på huvudet! :-d

Andas bara...ta djupa andetag nu- det här kommer du att drabbas av hur ofta som helst när du får barn...

• MuffinsTönt

Tjena Lady!

Anne
    Du glömde min fråga. *hmm*

• Lady o Lufsen

Hello muffins geek...

Allt bra hoppas jag!

• MuffinsTönt

Japp! Allt är bra! *läs inlägg 21:09*
    Annars flyter det på med skola/ex-jobb o så. Men som sagt så rör jag mig mot strömmen.. Imorrn ska jag ringa till ungdomsmottagningen o boka tid. Känner mig som en tonåring igen. Förvirrad!

• Telemarkgrrl

LoL - säg inte så där för då vill jag inte ha några ungar!

Vet du om det måste vara en luskam? Jag har en som är väldigt fintandad men det är ju ingen riktig luskam.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!