• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Men AM, har du hittat hit! Vad roligt! Har du sett att jag har mejlat dig?

• Telemarkgrrl

Zozo, vad spännande utan spiral, det sätter ju en extra krydda på sexlivet.

• viktualia

Tjohooooo

Läbbigt att köra bil i ösregn och kolmörker... men jag klarade det OCH var på IKEA på hemvägen, helt själv *störtnöjd*

• anne på grönkulla

Gratiis vicken! O Zozo också (jag som slutat med pillren, men läget känns inte skarpt än, med tanke på våra omständigheter). *darrar på knäna*

• Telemarkgrrl

Jaså, du med, Anne! Spännande.

• Telemarkgrrl

Aaaaaargh, det har visat sig att dom där små sk*tungarna vi besökte i helgen har löss. Löss! Oh my god, vad det kliar i huvudet på mig.

• anne på grönkulla

Ja, men som sagt - vi ses ju inte så ofta, så så spännande är det ju inte än.

Men spiral kanske är ett alternativ senare, det har jag funderat på.

• viktualia

Telestubben - löss lät jobbigt... sabadillättika hette det väl i Madicken?!?! *fniss* Allvar: det finns väl nåt jox på Apoteket som räddar sånt...

gaaaaaaaaaaaa jag är så TRÖTT!! Haja att jag kört runt 38 mil idag! heja mig!

*snark*

*godnatt*

• Telemarkgrrl

Fast jag har kammat igenom håret otroligt noggrant och inte hittat nåt och dom ska tydligen inte "smitta" så där vansinnigt lätt så jag hoppas verkligen att jag sluppit undan. Men vad äckligt! Uäck!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!